پنجره های دوجداره

آشنایی با پنجره دوجداره

آشنایی با پنجره دو جداره

امروزه با توجه به مباحث مربوط به انرژی  لزوم استفاده از پنجره های دو جداره بر همگان روشن شده. در این مطلب میخواهیم به انواع پنجره های  دو جداره بپردازیم پنجره دو جداره upvc:

انواع  پنجره دو جداره

  1. پنجره دو جداره upvc
  2. پنجره دو جداره آلومینیومی
  3. پنجره دو جداره چوبی

پنجره دو جداره upv

پنجره دو جداره

پنجره دو جداره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این نوع پنجره از پروفیل های upvc تولید میگردد.در این نوع پنجره دوجداره پروفیل های UPVC در سایزهای مورد نظر برش داده می شود.

و پس از قرار دادن گالوانیزه مخصوص داخل پروفیل به ضخامت 1.5 میلیمتر و به صورت سر تا سری ، کنج ها پنجره به صورت سر تا سری به یک دیگر جوش داده میشود.

پروفیل upvc هیچ گونه مقاومتی در برابر فشار باد از خود نشان نخواهد داد و به راحتی دچار تغییر شکل خواهد شد.همچنین یراق آلات و سایر اتصالات باید در قسمت گالوانیزه پیچ گردند.

پس این نکته بسیار مهم است که حتما پنجره دوجداره شما داخلش گالوانیزه با ضخامت 1.5میلیمتر و ابعاد استاندارد داشته باشد.

پنجره دو جداره آلومینیومی

پنجره دوجداره آلومینیومی در دو نوع ترمال بریک و معمولی قابل تولید می باشد.همانطور که می دانید فلز آلومینیوم ذاتا رسانا  می باشد.و براحتی سرما و گرما را از خود عبود می دهد، از اینرو استفاده از پروفیل آلومینیوم معمولی در تولید پنجره ها دوجداره نسل جدید که باید عایق گرما و سرما باشند، پیشنهاد نمی گردد.

پنجره دو جداره آلومینیمی

پنجره دوجداره هافمن در مدل آلومینیوم ترمال بریک ، یک تیغع عایق از جنس پلی آمید در بین مقطع پروفیل دوخته می شود بطوری که اتصال پروفیل سمت بیرون و سمت داخل توسط این تیغه عایق قطع می گردد و پروفیل ها از دو طرف به این تیغع دوخته می شوند. بدین صورت پروفیل آلومینیوم به شکل ترمال بریک در می آید که کاملا عایق می شود .

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره

 

پنجره دو جداره چوبی

در گذشته از چوب در تولید پنجره بسیار استفاده می شد. چوب کاملا عایق در برابر سرما و گرما می باشد.امروزه با توجه به نسل جدید پنجره های دوجداره و استفاده از شیشه های دوجدارهو یراق آلات مخصوص پنجره های دوجداره ، و با توجه به گران بودن و پر هزینه بودن پنجره هایچوبی و عدم نصب استاندارد یراق آلات دوجداره در پنجره های چوبی ، از اینرو از این پنجره ها کمتر استفاده می شود.

و همچنین بیشتر از مدل های آلومینیومی و پی وی سی استفاده می شود پنجره های دوجداره چوبی اگر خوب تولید گردند یکی از گزینه های مناسب جهت معماری های سنتی می باشند.
پنجره دو جداره چوبی

 

شرکت UPVCE فعالیت خود را در رابطه با تولید درب و پنجره های دوجداره UPVC از سال ۱۳۸۷ با توجه به نیاز ضروری جامعه و همسو با اهداف دولت در رابطه با استفاده بهینه از انرژیو  جلوگیری از اتلاف آن آغاز نمود…
 اطلاعات تماس
02188288015
09122636400
09202636400