قیمت-توری-پلیسه-پنجره-دوجداره

قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره

قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره

از آنجا که پنجره دوجداره از پرکاربردترین نوع پنجره می باشد از این رو انواع توری مخصوص پنجره دوجداره از جمله توری پلیسه پنجره دوجداره تولید و در بازار موجود می باشد. معمولا در فصول گرم سال جهت تهویه و خنک سازی هوای محیط تمایل به باز کردن پنجره ها می باشیم. با باز نمودن پنجره راه برای ورود حشرات موذی و ذرات و گرد و غبار باز خواهد شد. جهت بر طرف نمودن این مشکل و ایجاد آرامش بیشتر می توان از توری برای پنجره ها استفاده نمود.

انواع توری پنجره دوجداره

  • توری پلیسه ای
  • توری ثابت
  • توری رولینگ

توری ثابت پنجره دوجداره

توری ثابت را می توان براحتی بدون نیاز به پیچ و یا دیگر ابزاری نصب نموده و هم چنین این مدل از توری دارای خاصیت جابجایی نیز می باشد و مناسب برای بکاربردن در پنجره های کوچک مانند پنجره های سرویس بهداشتی می باشد.

توری-ثابت

توری-ثابت

توری پلیسه پنجره دوجداره

توری پلیسه از آنجا که همانند کرکره آکاردئونی قابلیت جمع شدن دارد، به توری آکاردئونی نیز معروف می باشد. توری پلیسه ای از جنس فایبرگلاس بوده و با گذشت زمان دچار آسیب نخواهد شد. توری پلیسه ای را به راحتی می توان با مواد شوینده تمیز نمود. توری پلیسه ای دارای چهار نوع می باشد از جمله : توری افقی، توری عمودی، توری دوطرفه افقی، توری دبل فریم

توری-پلیسه

توری-پلیسه

توری رولینگ پنجره دوجداره

توری رولینگ دارای دو نوع توری رولینگ عمودی و توری رولینگ افقی می باشد.  در رولینگ عمودی توری از پایین به سمت بالا حرکت می کند و قابل استفاده در پنجره های کوچک بوده و رولینگ افقی قابل استفاده در پنجره های قدی می باشد.

توری-رولی

توری-رولی

 

مزایای استفاده از توری پلیسه ای پنجره دوجداره

  • جلوگیری از ورود حشرات موذی
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار
  • تهویه هوای محیط
  • نظافت آسان
  • نصب آسان
  • قابل استفاده در مناطق مختلف آب و هوایی
  • قابل جدا نمودن از پنجره

نحوه تعیین قیمت توری پلیسه

قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره، به دلیل بکار رفتن قاب آلومینیوم، ستون بازشونده، قطعات مخصوص اتصال ، نخ توری و خود توری برحسب متر مربع حساب می شود. برای تعیین قیمت توری لازم است عرض و ارتفاع لنگه بازشونده را اندازه گیری کرده و درهم ضرب کنید تا اندازه توری برحسب مترمربع بدست آید، سپس اندازه توری را در قیمت هر مترمربع توری پلیسه ای ضرب کرد.

 

توری-پلیسه

توری-پلیسه

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.