قیمت-پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

قیمت پنجره دوجداره ضد سرقت

قیمت پنجره دوجداره ضد سرقت

با آفرینش و پا گذاشتن انسان از عرش به این کره ی خاکی، انسان همواره در جستجوی آرامش و امنیت بوده است. در سایه ی امنیت و آرامش خاطر استعداد و خلاقیت های انسان هویدا شده و پرورش خواهند یافت. پیشرفت علم و تکنولوژی سبب ایجاد تغییر و تحولات زیادی در تمامی عرصه ها از جمله صنعت ساختمان سازی و تولید پنجره دوجداره شده است. یکی از تحولات بزرگ در این صنعت تولید پنجره دوجداره ضد سرقت می باشد. یکی از راه های نفوذ و ورود سارقان به ساختمان پنجره می باشد. با نصب پنجره دوجداره ضد سرقت در ساختمان منزل و یا محل کار خود راه نفوذ سارقان را مسدود خواهید نمود. اگر قصد خرید و مطلع شدن از قیمت پنجره دوجداره ضد سرقت را دارید می توانید از راهنمایی های مشاوران شرکت UPVCE بهره مند شوید.

قیمت-پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

قیمت-پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

اجزای تشکیل دهنده پنجره دوجداره ضد سرقت

  • پروفیل upvc ضد سرقت
  • شیشه دوجداره ضد سرقت
  • یراق آلات ضد سرقت
  • دستگیره ضد سرقت

پروفیل پنجره دوجداره ضد سرقت

بدنه پنجره دوجداره از پروفیل ساخته می شود. پروفیل ماده ای بسیار محکم و مقاوم در برابر ضربه و فشار بوده و سایر اجزای پنجره از جمله شیشه و یراق آلات توسط پروفیل احاطه خواهند شد و پروفیل به نوعی نقش نگهدارنده را بر عهده دارد. کیفیت و دوام یک پنجره دوجداره به میزان پروفیل بکار رفته در آن وابسته می باشد. در پنجره دوجداره ضد سرقت باید پروفیل های استاندارد بکار برده شود. بکار بردن رین فورس محکم و مقاوم نیز باعث تولید پنجره دوجداره با کیفیت تری خواهد شد. یکی از نکات مهم و قابل توجه در طراحی پنجره دوجداره محل قرار گیری زهوار پنجره می باشد. زهوار پنجره دوجداره باید طوری قرار داده شوند که از فضای بیرونی پنجره قابل دسترس نباشند.

شیشه پنجره دوجداره ضد سرقت

یکی از راه های آسان برای ورود سارقان به داخل ساختمان شکستن شیشه های پنجره می باشد. شیشه های معمولی به راحتی و با وارد شدن فشار و ضربه شکسته خواهند شد ولی در پنجره دوجداره ضد سرقت از شیشه های ضد سرقت استفاده می شود. دو نوع شیشه ضد سرقت در بازار موجود می باشد : شیشه دوجداره لمینت شده ، شیشه دوجداره ضد سرقت و ضد گلوله ویگارد

قیمت-پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

قیمت-پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

شیشه دوجداره لمینت شده

شیشه دوجداره لمینت شده شامل یک لایه بیرونی و یک لایه داخلی می باشد. لایه بیرونی خود شامل دو لایه شیشه بوده که طلق PVB (پلی وینیل بوتیرال) بین آنها قرار خواهد گرفت و باعث چسبیدن این دو لایه شیشه به یکدیگر خواهد شد. لایه داخلی شامل یک لایه شیشه سکوریت می باشد. بر اثر وارد شدن فشار و ضربه به شیشه دوجداره لمینت شده ، به دلیل وجود طلق بین شیشه های لایه بیرونی ، این لایه فرو نریخته و بدین ترتیب راه ورود سارقان مسدود خواهد ماند.

شیشه دوجداره ضد سرقت و ضد گلوله ویگارد

شیشه دوجداره ضد سرقت و ضد گلوله ویگارد همان طور که از اسمش پیداست دارای خاصیت ضد گلوله بوده و با اصابت گلوله مانع از ورود آن به فضای داخلی ساختمان خواهد شد.

قیمت-پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

قیمت-پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

چه نوع یراق آلاتی برای استفاده در پنجره دوجداره ضد سرقت مناسب می باشند؟

در پنجره دوجداره ضد سرقت پین های قارچی شکل بکار برده می شود. جنس یراق آلات باید بسیار مرغوب و با کیفیت باشد تا دربرابر ضربه و فشار از مقاومت و استحکام کافی برخوردار باشند.

عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره ضد سرقت

  • ابعاد پنجره دوجداره
  • میزان پروفیل بکار رفته در پنجره دوجداره
  • جنس یراق آلات بکار رفته در پنجره دوجداره
  • نوع شیشه بکار رفته در پنجره دوجداره
قیمت-پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

قیمت-پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.