پنجره-دوجداره-تهران

پنجره دوجداره تهران

در عصر حاضر یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین نوع پنجره، پنجره دوجداره می باشد. در گذشته از پنجره های آلومینیومی و آهنی استفاده می کردند. بکار بردن این نوع از پنجره ها به دلیل رسانا بودن آهن و آلومینیوم سبب انتقال گرما و سرما می شد. از این رو برای طرف کردن این مشکل پنجره های دوجداره تولید و در بازار عرضه شدند. از آنجا که افراد زیادی خواستار خرید پنجره دوجداره می باشند، تولیدکنندگان زیادی نیز در این زمینه فعالیت می کنند. شاید دغدغه خیلی از سازندگان ساختمان ها یافتن گروهی متخصص و مجرب در زمینه تولید پنجره دوجداره باشد که در عین تولید پنجره های دوجداره زیبا و باکیفیت دارای محصولات با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش باشند. اگر قصد تهیه پنجره دوجداره در تهران را دارید ما به شما گروه UPVCE را پیشنهاد می دهیم. گروه UPVCE با بکارگیری یراق الات مرغوب و میزان پروفیل بالا در پنجره های خود مفتخر به تولید باکیفیت ترین پنجره دوجداره در تهران می باشد.

پنجره-دوجداره-تهران

پنجره-دوجداره-تهران

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره از upvc ساخته می شوند. upvc از مشتقات نفتی می باشد. پروفیل های پنجره دوجداره بسیار محکم و با دوام بوده و در اثر مرور زمان دچار تغییر شکل نخواهد شد. در ساخت پنجره دوجداره از دولایه شیشه که به موازات هم قرار گرفته اند استفاده می شود. بین این دولایه شیشه فضای خالی بوجود خواهد آمد که برای پر نمودن این فضا از گاز آرگون استفاده می کنند. گاز آرگون به دلیل بی بو بودن،  نداشتن مزه و غیرقابل اشتعال بودن آن برای پرنمودن این فضا استفاده می شود.

مزایای پنجره دوجداره

  • عایق بندی مناسب در برابر گرما و سرما
  • نصب آسان
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار
  • نظافت و شستشوی آسان
  • دارای مقاومت و استحکام بالا
  • دارای طرح و رنگ متنوع
  • حفظ برودت ساختمان و جلوگیری از اتلاف انرژی
پنجره-دوجداره-تهران

پنجره-دوجداره-تهران

قیمت پنجره دوجداره

برای تعیین قیمت پنجره دوجداره باید به میزان پروفیل و هم چنین نوع یراق آلات بکاررفته در پنجره توجه نمود. هر چه میزان پروفیل بیشتر و  یراق آلات مرغوب تری بکار برده شود ، قیمت پنجره دوجداره نیز بالاتر خواهد رفت. متاسفانه برخی از تولیدکنندگان با بکاربردن میزان کمی از پروفیل و یراق آلات نامرغوب اقدام به تولید پنجره های دوجداره بی کیفیت و ارزان نموده اند که با گذشت زمان تغییر شکل داده و نیاز به تعمیر یا تعویض خواهند داشت .

فیلم نمونه کار پنجره دوجداره شرکت UPVCE

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.