پنجره-دوجداره-خرید

پنجره دوجداره خرید

با توجه به کمبود ذخایر نفتی و انرژی در سراسر جهان، سازندگان درب و پنجره به فکر تولید پنجره دوجداره افتادند که معایب پنجره های قدیمی که مهم ترین آن اتلاف و هدر رفتن انرژی به دلیل عایق بندی نبودن آنها می باشد را برطرف سازند. با تولید پنجره دوجداره تحول بزرگی در صنعت ساختمان سازی بوجود آمد.

امروزه ساختمان سازان به دلیل مزایای بسیار زیاد پنجره دوجداره ، از این نوع پنجره در ساختمان های خود استفاده می کنند. شاید برای شما این سوال مطرح شده باشد که دلایل محبوبیت پنجره دوجداره چیست و قیمت پنجره دوجداره چقدر می باشد و آیا خرید پنجره دوجداره مقرون به صرفه خواهد بود یا خیر. با ما همراه باشید تا به تمامی پاسخ پرسش های خود برسید.

پنجره-دوجداره-خرید

پنجره-دوجداره-خرید

پنجره دوجداره از چه چیزی تشکیل شده است؟

بدنه پنجره دوجداره  از UPVC تولید می شود. شاید برای شما باز هم اینجا سوال پیش آید که UPVC چیست و از چه چیزی تولید می شود؟

UPVC یکی از مشتقات نفتی بوده و مخفف اصطلاح Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد که در برابر ضربه و فشار و باد و باران و طوفان دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد و در اثر گذشت زمان دچار تغییر شکل نخواهد شد. یکی از عوامل مهم در عایق بندی پنجره دوجداره بکار رفتن دو لایه شیشه موازی در این مدل از پنجره ها می باشد.

برای جلوگیری از عبور گرما یا سرما و ایجاد بستری کاملاً عایق از گاز آرگون برای پر نمودن فضای خالی بین دو جداره شیشه استفاده می کنند. گاز آرکون به دلیل نداشتن بو و مزه و غیر قابل اشتعال بودن آن بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود.

پنجره-دوجداره-خرید

پنجره-دوجداره-خرید

 

مزایای استفاده از پنجره دوجداره

  • نصب سریع و راحت
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار
  • عایق گرما ، سرما، صدا
  • جلوگیری از اتلاف انرژی
  • مقرون به صرفه
  • دارای طرح و رنگ های متنوع و زیبا

برای خرید پنجره دوجداره به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به محبوبیت و پرطرفدار بودن پنجره دوجداره تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید و فروش پنجره دوجداره فعالیت می کنند لذا برای خرید پنجره دوجداره باید شرکتی را انتخاب نمایید که دارای پنجره های زیبا و با کیفیت بوده و هم چنین قیمت مناسبی داشته باشند.

اگر قصد خرید پنجره دوجداره را دارید ما به شما شرکت UPVCE  را پیشنهاد می دهیم. شرکت UPVCE در تولید پنجره های دوجداره خود از بهترین نوع پروفیل، یراق آلات و شیشه استفاده می نماید. هنگام خرید پنجره دوجداره توجه کنید که پنجره ای که انتخاب می کنید از پروفیل مرغوب ساخته شده باشد تا در اثر مرور زمان دچار تخریب و تغییر شکل نشود و نوع یراق آلات بکار رفته در آن نیز باکیفیت باشد تا با گذشت زمان نیاز به تعمیر یا تعویض نداشته باشند.

پنجره-دوجداره-خرید

پنجره-دوجداره-خرید

 

قیمت پنجره دوجداره

برای تعیین قیمت پنجره دوجداره باید به میزان پروفیل و نوع یراق آلات و جنس شیشه بکار رفته در پنجره توجه نمود. هرچه میزان پروفیل بکار رفته در پنجره دوجداره بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.