پنجره-دوجداره-شیشه-رنگی

پنجره دوجداره شیشه رنگی

تولید پنجره دوجداره و استفاده از آن یکی از تحولات مفید در صنعت ساختمان سازی می باشد. در بازار امروز درب و پنجره انواع پنجره دوجداره از جمله پنجره دوجداره شیشه رنگی موجود می باشد تا مشتریان با توجه به سبک و طراحی نمای ساختمان خود مناسب ترین نوع را انتخاب نمایند.

بسیاری از افراد خواستار تهیه پنجره دوجداره ارزان قیمت می باشند. شایان ذکر است که برای تعیین قیمت پنجره دوجداره باید به میزان پروفیل و نوع یراق آلات بکار رفته در پنجره توجه نمود. هر چه میزان پروفیل بیشتر و یراق آلات مرغوب تری در پنجره بکار برده شود ، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

معمولا در پنجره دوجداره ارزان قیمت از پروفیل و یراق آلات بی کیفیت و نامرغوب استفاده می کنند که با گذشت زمان آسیب دیده و تغییر شکل خواهند داد.

پنجره-دوجداره-شیشه-رنگی

پنجره-دوجداره-شیشه-رنگیشیشه رنگی

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره از UPVC ساخته می شود. UPVC یکی از مشتقات نفت خام بوده و در بدنه پنجره دوجداره بکار برده می شود. در پنجره دوجداره از دو لایه شیشه که به موازات یکدیگر قرار می گیرند استفاده می شود. در اثر موازی قرار گرفتن این دو لایه شیشه ، فضایی خالی مابین آنها بوجود خواهد آمد.

برای ایجاد عایق بندی باید این فضا را با استفاده از گاز آرگون یا کریپتون پر نمود. گاز آرگون به دلیل غیر قابل اشتعال بودن و نداشتن بو و مزه همواره گزینه ی مناسبی برای انتخاب خواهد بود. شیشه های متنوعی می توان در پنجره دوجداره استفاده نمود. در پنجره دوجداره شیشه رنگی از یک جداره شیشه رنگی و یک جداره شیشه ساده استفاده می شود.

پنجره-دوجداره-شیشه-رنگی

پنجره-دوجداره-شیشه-رنگی

انواع شیشه در پنجره دوجداره

  • ساده : این نوع از شیشه شامل دو جداره شیشه ساذه می باشد.
  • رنگی : این نوع از شیشه شامل یک جداره شیشه رنگی و یک جداره شیشه ساده می باشد.
  • رفلکس : این نوع از شیشه شامل یک جداره شیشه ساده و یک جداره شیشه رفلکس می باشد. شیشه رفلکس را سمت بیرون قرار می دهند تا از ورود نور جلوگیری کند.
  • سکوریت : این نوع از شیشه ها را در مکان های پرتردد استفاده می کنند زیرا در هنگام شکستن کاملاً خرد می شوند و باعث ایجاد تکه های بزرگ نخواهند شد. شیشه های جانبی موجود در اتومبیل ها را از جنس سکوریت می سازند.
  • لمینت : این نوع شیشه از دو جداره شیشه ساده در ضخامت 3 میلی متر و یک لایه رزین مابین آنها تشکیل شده است. شیشه های جلو و عقب اتومبیل ها از نوع لمینت می باشد زیرا شیشه لمینت در اثر فشار و ضربه تنها ترک ور داشته و خرد نخواهند شد.
پنجره-دوجداره-شیشه-رنگی

پنجره-دوجداره-شیشه-رنگی

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.