پنجره-دوجداره-مشهد

پنجره دوجداره مشهد

از آنجا که مشهد یکی از شهرهای زیارتی و قطب گردشگری در ایران بحساب می آید، توجه به بافت و چگونگی ساخت و ساز ساختمان ها در زیباتر شدن هرچه بیشتر این شهر کمک شایانی کرده و باعث جذب هرچه بیشتر توریست از نقاط مختلف جهان خواهد شد. یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در زیبایی نمای ساختمان ها علاوه بر نوع و رنگ و طرح سنگ بکار رفته ، بکار بردن پنجره دوجداره زیبا و مناسب با طراحی و سبک معماری ساختمان می باشد. امروزه پنجره دوجداره به دلیل دارا بودن مزایای فراوان آن بسیار محبوب سازندگان ساختمان ها می باشد. از این رو تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید پنجره دوجداره در رقابت با یکدیگر هستند. در این میان شرکت UPVCE با برخورداری از نیروی متخصص و توانمند خود مفتخر به تولید پنجره دوجداره و ارائه مشاوره به شما عزیزان در راستای تعیین قیمت پنجره دوجداره می باشد. اگر در مشهد ساکن هستید و قصد خرید پنجره دوجداره مشهد را دارید می توانید به گروه UPVCE مراجعه نمایید.

پنجره-دوجداره-مشهد

پنجره-دوجداره-مشهد

بدنه پنجره دوجداره

بدنه پنجره دوجداره از ماده ای بنام upvc که یکی از مشتقات نفتی می باشد تشکیل می شود. بکار بردن پروفیل upvc در بدنه پنجره دوجداره سبب مقاوم شدن پنجره در برابر شرایط جوی مختلف آب و هوایی خواهد شد. پنجره دوجداره به دلیل بکار رفتن پروفیل upvc با گذشت زمان دچار تغییر شکل و یا پوسیدگی نخواهد شد و نیاز به تعویض و یا تعمیر نخواهد داشت.

نحوه قرار گرفتن شیشه ها در پنجره دوجداره

در این مدل از پنجره ، از دو لایه شیشه که بطور موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند استفاده می شود. در اثر موازی قرار گرفتن شیشه ها ، فضایی خالی بین آنها ایجاد خواهد شد. برای ایجاد عایق سازی بهتر باید این فضا را پر نمود. برای پر نمودن این فضا معمولا از گاز آرگون به دلیل نداشتن بو و مزه و غیر قابل اشتعال بودنش استفاده می کنند.

پنجره-دوجداره-مشهد

ویژگی های پنجره دوجداره

  • عایق بندی مناسب و جلوگیری از اتلاف انرژی
  • نصب سریع و آسان
  • نظافت و نگهداری آسان
  • مقرون به صرفه
  • دارای مقاومت و استحکام بالا

عوامل موثر در تعیین قیمت پنجره دوجداره

  • اندازه و ابعاد پنجره
  • میزان پروفیل استفاده شده
  • نوع یراق آلات بکار رفته

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.