پنجره-دوجداره-هافمن

پنجره دوجداره هافمن

پنجره دوجداره هافمن

با توجه به محبوبیت بسیار زیاد پنجره دوجداره، تولیدکنندگان زیادی نیز در زمینه تولید پنجره دوجداره فعالیت می کنند، برند هافمن یکی از معروف ترین تولیدکنندگان بشمار میرود. پنجره دوجداره هافمن به خاطر ویژگی های منحصربفرد خود توانسته یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین پنجره های دوجداره باشد.شرکت هافمن در سال 1386 با به کارگیری افراد متخصص و باتجربه کار خود را در زمینه ساخت و تولید پروفیل یو پی وی سی آغاز نمود. تولید با کیفیت ترین پروفیل ها و پنجره های دوجداره باعث شناخته شدن این شرکت به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید پروفیل یو پی وی سی شود .

پنجره-دوجداره-هافمن

پنجره-دوجداره-هافمن

دلایل محبوبیت پنجره دوجداره هافمن

بدنه پنجره دوجداره از upvc که از مشتقات نفتی می باشد ساخته می شود. از این رو پنجره دوجداره برخلاف پنجره های قدیمی به دلیل بکار رفتن پروفیل upvc در آن در برابر رطوبت و باد و باران مقاوم بوده و با گذشت زمان دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نخواهد شد. هر چه میزان پروفیل بکار رفته در پنجره دوجداره بیشتر باشد، کیفیت و عایق بندی آن بهتر خواهد بود. شرکت هافمن با تولید پروفیل های مرغوب و با کیفیت و بکار بردن آنها در پنجره دوجداره هافمن موفق به تولید پنجره دوجداره باکیفیت شده است و یکی از دلایل محبوبیت پنجره دوجداره هافمن می باشد. از دیگر دلایل می توان به بکار بردن شیشه های استاندارد و یراق الات مرغوب و با کیفیت اشاره نمود.

پنجره-دوجداره-هافمن

پنجره-دوجداره-هافمن

ویژگی های پنجره دوجداره هافمن

  • دوام و استحکام بالا در برابر فشار و ضربه
  • عایق بندی مناسب
  • نصب سریع و آسان
  • نظافت و شستشوی آسان
  • دارای طرح و رنگ زیبا و متنوع

قیمت پنجره دوجداره هافمن

برای تعیین قیمت پنجره دوجداره هافمن باید به موارد زیر توجه نمود :

  • میزان پروفیل مصرف شده : هر چقدر میزان پروفیل بیشتری استفاده شود قیمت پنجره دوجداره نیز افزایش خواهد یافت.
  • نوع یراق آلات بکار رفته : با توجه به مدل پنجره دوجداره نوع یراق آلات بکار رفته نیز متفاوت خواهد بود
  • ابعاد پنجره
  • نوع شیشه دوجداره بکار رفته : در پنجره دوجداره هافمن از شیشه دوجداره استاندارد استفاده می شود.
پنجره-دوجداره-هافمن

پنجره-دوجداره-هافمن

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.