پنجره دو جداره آلومینیمی

پنجره دوجداره کشویی

 پنجره دوجداره کشویی

می توان پنجره دوجداره کشویی را بهینه ترین حالت باز شوی درب و پنجره upvc دانست.عدم ایجاد فضای مزاحم و پرت در هنگام باز شدن، مهمترین مزیت پنجره دوجداره کشویی upvc است.

سیستم پنجره دوجداره کشویی

  • قطعات پنجره کشویی

پنجره دو جداره کشویی

 

پروفیل فریم کشویی از ریل هایی تشکیل شده است که لنگه بازشو با استفاده از غلطک بر روی آن حرکت می کند. ما بین پروفیل فریم کشویی و پروفیل لنگه کشویی، غلطک هایی قرار می گیرد که موجب آسان شدن حرکت لنگه بازشو می گردد. در سیستم پنجره دوجداره Upvc ریلی قطعات روبرو بکار می رود که هریک وظایف مختص به خود را دارند.غلطک های مورد استفاده در پنجره دوجداره کشویی تمامی وزن شیشه و لنگه بازشو را بر روی خود دارند; بنابراین این غلطک های کشویی تاثیر زیادی بر روی روان بودن حرکت لنگه کشویی بر روی ریل دارد. متاسفانه در برخی موارد مشاهده شده که برای ارزان شدن قیمت این پنجره دوجداره  از غلطک های کشویی استفاده می شود که کیفیت نامطلوبی دارند و با گذشت زمان موجب عدم کارکرد پنجره کشویی دوجداره می شوند.

پنجره دو جداره کشویی

 

 

محل قرار گیری غلتک در تصویر روبرو مشاهده می شود:

 

 

 

 

پنجره دو جداره کشویی

  • انواع پروفیل پنجره upvc کشویی

در بهترین برندهای پنجره دو جداره کشویی، دو نوع پروفیل تک ریل (مونوریل) و جفت ریل وجود داردکه از لحاظ کارایی و عایق بندی تفاوت ها و شباهت هایی دارند:

شباهت پنجره دوجداره کشویی تک ریل و جفت ریل:

  1. یراق آلات کشویی مورد استفاده یکسان
  2. پروفیل لنگه کشویی هر دو یکسان است
  3. قابلیت استفاده از شیشه تک جداره، دوجداره و سه جداره

تفاوت  پنجره دوجداره کشویی جفت ریل و تک ریل:

  1. عایق بندی پنجره تک ریل (نوع طراحی) 50 درصد بهتر از پنجره کشویی جفت ریل است.
  2. در پنجره جفت ریل، قابلیت حرکت هر دو لنگه بازشو وجود دارد.
  3. قیمت پنجره کشویی تک ریل از قیمت پنجره دوجداره کشویی جفت ریل بیشتر است.
  4. عرض سطح مقطع (نشیمن پروفیل) تک ریل بزرگتر از جفت ریل می باشد.

 

  • انواع شکل پنجره دو جداره کشویی

پنجره upvc کشویی را می توان در شکل های زیر در نظر گرفت.

شکل پنجره دو جداره کشویی

 قیمت پنجره دوجداره کشویی

قیمتش همانند دیگر محصولات درب و پنجرهUpvc وابسته به قیمت پروفیل، یراق آلات و شیشه چند جداره است.با این تفاوت که قیمت پروفیل و یراق کشویی نسبت به پنجره دوجداره تک حالته و دو حالته متفاوت است.البته قیمت این یراق تقریبا (کمی بالاتر) هم قیمت یراق پنجره تک حالته است.

اصلی ترین عامل تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره کشویی پروفیل کشویی مصرفی است.مبنای قیمت گذاری پروفیل upvc وزن پروفیل می باشد. پروفیل کشویی از پروفیل های دیگر بزرگتر است که موجب افزایش قیمت 50 – 70 درصدی نسبت به پروفیل فریم نوسازی سری 60 خواهد شد.

ابعاد استاندارد پنجره دوجداره کشویی

در تعیین عرض و ارتفاع لنگه بازشو در پنجره دوجداره کشویی این نکته را مدنظر قرار دهید که عرض لنگه بازشو، حداقل باید یک سوم ارتفاع باشد. این تناسب بدلیل جلوگیری از افتادن لنگه و خارج شدن آن از ریل است.

ابعاد پنجره دو جداره کشویی
شکل روبرو  ابعاد استاندارد پنجره دوجداره کشویی را نشان میدهد:

 

 

 

 

 

 

 

شرکت UPVCE فعالیت خود را در رابطه با تولید درب و پنجره دوجداره UPVC از سال ۱۳۸۷ با توجه به نیاز ضروری جامعه و همسو با اهداف دولت در رابطه با استفاده بهینه از انرژیو  جلوگیری از اتلاف آن آغاز نمود…
 اطلاعات تماس
02188288015
09122636400
09202636400
با توجه به بازار که نمی توان قیمت ثابتی را برای محصولات خود عنوان کنیم تمامی مشتریان می توانند جهت اطلاع از قیمت ها به بخش تماس با ما در سایتupvce.comمراجعه کنند علاوه بر مشاوره در خصوص محصول مورد نظر خود از قیمت های نهایی ما اطلاع یابند. تمامی نیرو های ما در سایت پنجره دوجداره upvce بر این تلاش اند تا بهترین خدمات و کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.
آنالیز سئو سایت
رایگان مشکلات سئو سایت خود را بررسی کنید(طراحی سایت و اپلیکیشن)!