پنجره های دوجداره جدید

پنجره های دوجداره جدید

پنجره های دوجداره جدید

پنجره های دوجداره به دلیل کاربرد فراوانی که دارند توانسته اند طرفداران زیادی را به خود جلب کنند.این پنجره ها باتوجه به طراحی خاصی که دارند مانع ورود گرد غبار و حشرات به فضای داخلی میشوند و همچنین عایق خوبی برای گرما و صدا هستند و با پیشرفت تکنولوژی ساخت این پنجره ها ما شاهد تولید پنجره های دوجداره جدید هستیم.

قبل از پرداختن به پنجره های دوجداره جدید بهتر است به تاریخچه این پنجره ها بپردازیم:

تاریخچه پنجره های دوجداره

برای نخستین بار پنجره های دوجداره در سال 1835در نیویورک ساخته شد.دلیل اصلی ساخت این پنجره ها جلوگیری از هدر رفت حرارت در محیط بود.بعدها با کشف PVC و استفاده آن در پنجره ها،محبوبیت این پنجره ها دوچندان شد.PVC که از ونیل و کلر ساخته شده،یکی از مواد اصلی سازنده upvc میباشد.

پنجره های دوجداره جدید

در سال 1960 در آلمان،متخصصین تغییرات اساسی در ساخت پروفیل upvc انجام دادند که باعث شد این پنجره ها بیش از پیش قابلیت عایق صدا و حرارت را داشته باشند.امروزه با گذشت 60 سال این پنجره ها در سراسر دنیا رواج یافته و از نظر ظاهری در مدل های زیبای مختلف عرضه میشود.

در ایران نیز این صنعت از سال 1381 توسط چند کشور ترکیه ای وارد شد و از سال 86 تولیدکنندگان داخلی توانستند با خود به تولید پروفیل upvc با کیفیت بالا دست پیدا کنند.

 

 

 

نسل جدید پنجره دوجداره

با گذشت زمان رقابت در بین تولیدکنندگان پنجره های دوجداره بیشتر شد و همین رقابت باعث شد تا ما شاهد پنجره های دوجداره جدید در بازار باشیم.همانطور که میدانیم این تولید و رقابت بالا نباید باعث کاهش کیفیت این پنجره ها شود و این پنجره ها باید در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی و در برابر ضربه های شدید بسیار مقاوم باشند.

پنجره های دوجداره جدید

همین مقاومت باعث شده تا این پنجره ها بهترین گزینه برای هر ساختمانی باشند.علاوه بر مزیت های بالا سهولت در نصب و نصب آسان نیز باعث شده تا بیشتر طراحان این نوع پنجره را برای منازل استفاده کنند.

نسل جدید این پنجره ها شامل مدل های بازشو هستند که خریدار میتواند با توجه به فضای خود،بهترین مدل را انتخاب کند.همچنین نسل جدید پنجره های دوجداره تا 45% از اتلاف انرژی جلوگیری میکنند و علاوه بر کاهش اتلاف انرژی،به دلیل درزبندی مناسب خود از ورود گرد و غبار نیز به فضای داخلی جلوگیری میکند.

در این پنجره ها دولایه شیشه به صورت موازی و با فاصله کوتاه در یک چهارچوب تعبیه شده که عبور انرژی را سخت میکند و علاوه بر آن میان دو شیشه گاز هوا یا آرگون وجود دارد که یاعث عدم انتقال حرارت میشود.فاصله بین دو شیشه توسط لایه ای به نام اسپیسر،که جاذب رطوبت است نگه داشته میشود.

 

 

 

باتوجه به تکنولوژی جدید تعبیه شده در این پنجره های دوجداره،شما علاوه بر توانایی انتخاب مدل مدنظر خود از میان مدل های موجود،میتوانید با خرید این پنجره ها هزینه های خود را نیز کاهش دهید.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.