انواع-پنجره-دوجداره-جدید

انواع پنجره دوجداره جدید

با توجه به تغییر و تحولات بوجود آمده در صنعت ساختمان سازی و مصالح آن، تولیدکنندگان درب و پنجره اقدام به تولید پنجره دوجداره نموده و به دلیل محبوبیت و کاربرد آن انواع پنجره دوجداره جدید تولید و در بازار عرضه شده است تا بتوانند با ارائه زیباترین مدل ها در مناسب ترین قیمت پنجره دوجداره موفق به جلب رضایت مشتریان خود شوند. در گذشته پنجره ها به گونه ای بودند که گرما و سرما را از خود عبور می دادند و در نتیجه باعث اتلاف انرژی می شدند. تولید پنجره دوجداره تحول بزرگی در صنعت پنجره سازی به شمار می رود زیرا این نوع از پنجره با ساختار منحصربفرد خود کاملا عایق بوده و گرما و سرما را از خود عبور نخواهند داد و در نتیجه منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد.

انواع-پنجره-دوجداره-جدید

انواع-پنجره-دوجداره-جدید

پنجره دوجداره

در این مدل از پنجره ، بدنه آن از UPVC که کوتاه شده عبارت  Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد ساخته می شود. UPVC از مشتقات نفتی بوده و یک پروفیل محکم و مقاوم در برابر ضربه و فشار و گرما و سرما و رطوبت می باشد. در پنجره دوجداره ، همان طور که از اسمش پیداست از دو جداره شیشه که به موازات هم قرار می گیرند تشکیل می شود. موازی بودن دو جداره شیشه سبب بوجود آمدن فضای خالی مابین آنها خواهد شد. برای پر نمودن این فضای خالی از گازهای آرگون یا کریپتون استفاده می کنند. گاز آرگون به دلیل بی بو بودن و غیر قابل اشتعال بودن گزینه مناسبی برای انتخاب می باشد.

انواع-پنجره-دوجداره-جدید

انواع-پنجره-دوجداره-جدید

انواع پنجره دوجداره

  • پنجره فولکس واگنی
  • پنجره کشویی
  • پنجره دو حالته
  • پنجره کلنگی

قیمت پنجره دوجداره

برای تعیین قیمت پنجره دوجداره ، عوامل متعددی از جمله پروفیل و نوع یراق آلات و جنس شیشه بکار رفته در آن تاثیرگذار خواهند بود. هر چقدر پروفیل بیشتری استفاده شده باشد، قیمت بالاتر خواهد رفت و یا هرچه دستگیره و دیگر یراق آلات مرغوب تر باشند قیمت نیز افزایش خواهد یافت.

انواع-پنجره-دوجداره-جدید

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.