پنجره-دوجداره-قیمت-مناسب

پنجره دوجداره قیمت مناسب

پنجره دوجداره قیمت مناسب

خیلی از افراد متعقد هستند که پنجره حکم چشم ساختمان را دارد و دریچه ای برای نفوذ به محیط بیرون ساختمان می باشد. هر چه پنجره های بهتر و زیباتری در یک ساختمان بکار برده شود، نمای آن ساختمان زیباتر خواهد شد.یکی از جدیدترین و زیباترین نوع پنجره ، پنجره دوجداره می باشد که در انواع و اقسام مختلف تولید و عرضه شده است. با توجه به رونق بازار پنجره دوجداره تولیدکنندگان زیادی در این زمینه فعالیت می نمایند. یکی از نکات مهم قبل از خرید پنجره دوجداره قیمت آن می باشد و شاید خیلی از افراد خواستار خرید پنجره دوجداره قیمت مناسب باشند. شایان ذکر است برای تعیین قیمت پنجره دوجداره باید یک سری از نکات را لحاظ نمود و فقط ارزان بودن پنجره را ملاک قرار نداد. متاسفانه برخی از تولیدکنندگان با بکار بردن مواد بی کیفیت و نامرغوب اقدام به تولید پنجره های دوجداره ازران قیمت نموده اند که با گذشت زمان دچار آسیب شده و هزینه تعویض و تعمیر را به مشتریان خود تحمیل می کنند.

پنجره-دوجداره-قیمت-مناسب

پنجره-دوجداره-قیمت-مناسب

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره از upvc که یک ماده سخت و محکم می باشد تولید می شود. پروفیل upvc از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار بوده و با گذشت زمان دچار تغییر شکل نخواهد شد. یکی از اهداف تولید پنجره دوجداره ایجاد عایق بندی مناسب و جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد. برای رسیدن به این مقصود علاوه بر استفاده از پروفیل upvc باید از شیشه های دوجداره و یراق آلات مناسب نیز استفاده نمود.در پنجره دوجداره از دو لایه شیشه که به شکل موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند استفاده می شود و فضای خالی بین شیشه ها با گاز آرگون پر می کنند.

مزایای پنجره دوجداره

  • دارای عایق بندی مناسب و حفظ برودت ساختمان
  • مقاومت و استحکام بالا
  • عمر طولانی
  • دارای طرح و رنگ متنوع
  • نصب آسان
  • نظافت آسان
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی

 

قیمت پنجره دو جداره

برای تعیین قیمت پنجره دوجداره باید یک سری از موارد را در نظر گرفت از جمله :

پنجره-دوجداره-قیمت-مناسب

پنجره-دوجداره-قیمت-مناسب

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.