درب-و-پنجره-دوجداره-آلومینیومی

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

در گذشته بیشتر درب و پنجره ها از آلومینیوم ساخته می شدند. آلومینیم به دلیل رسانا بودن موجب انتقال گرما و سرما در، درب و پنجره آلومینیومی می شد از این رو به منظور برطرف نمودن این مشکل درب و پنجره دوجداره آلومینیومی تولید و در بازار عرضه شد. در زمان های گذشته پنجره های آلومینیومی توسط میل گرد بهم وصل می شدند که امکان دوجداره نمودن آنها وجود نداشت، از این رو درب و پنجره های آلومینیومی از نوع اس تی را تولید کردند. در درب و پنجره آلومینیومی اس تی امکان دوجداره نمودن آنها وجود داشت ولی در اثر وجود درزهای موجود در آن معایبی ایجاد می شد. تولیدگنندگان به فکر تولید نوعی از درب و پنجره آلومینیومی افتادند که دارای عایق بندی مناسب بوده و معایب مدل اس تی را نداشته و همانند پنجره دوجداره دارای عایق بندی باشند.

درب-و-پنجره-دوجداره-آلومینیومی

درب-و-پنجره-دوجداره-آلومینیومی

چگونگی تولید درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

در این مدل از درب و پنجره از یک متریال خاصی با نام نوار پلی امید برای جداسازی لایه داخلی و خارجی استفاده می کنند. بکاربردن پلی امید سبب عایق بندی آلومینیوم در برابر گرما و سرما خواهد شد. به این مدل از پنجره ها ، پنجره دوجداره ترمال بریک گفته می شود.

ویژگی های پنجره دوجداره ترمال بریک

  • افزایش ضریب حرارتی آلومینیوم
  • افزایش استحکام و زیبایی
  • ضدحریق
  • جلوگیری از اتلاف انرژی
درب-و-پنجره-دوجداره-آلومینیومی

درب-و-پنجره-دوجداره-آلومینیومی

نکاتی که در تعیین قیمت درب و پنجره دوجداره آلومینیومی باید در نظر گرفت :

  • عرض و ارتفاع در و پنجره
  • نوع یراق آلات بکاررفته
  • نوع ترمال بریک بکاررفته
  • نوع شیشه بکاررفته

فیلم نمونه کار درب و پنجره دوجداره آلومینیومی شرکت UPVCE

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.