پنجره-دوجداره-عایق-صدا

پنجره دوجداره عایق صدا

پنجره دوجداره عایق صدا

در دنیای امروزه یکی از معضلات انسان یافتن مکانی دنج و آرام برای استراحت و رفع خستگی به منظور ایجاد تمرکز بیشتر برای انجام فعالیت های روزمره می باشد. استفاده از پنجره دوجداره مخصوصا پنجره دوجداره عایق صدا کمک شایانی در فراهم نمودن محیط آرام و بی صدا خواهد داشت. پنجره دوجداره به دلیل ساختار منحصربفرد خود دارای عایق بندی مناسبی در برابر گرما ، سرما، صدا خواهد بود.شاید قیمت پنجره دوجداره گرانتر از سایر مدل های پنجره باشد ولی با توجه به مزایای بسیار زیاد آن از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی لازم برای گرم یا سرد نمودن محیط در فصول مختلف ، خرید پنجره دوجداره را مقرون به صرفه خواهد کرد.

پنجره-دوجداره-عایق-صدا

پنجره-دوجداره-عایق-صدا

 

عوامل تاثیر گذار در عایق بندی بهتر پنجره دوجداره در برابر صدا

  • نوع پروفیل بکار رفته
  • نوع یراق آلات بکار رفته
  • نوع شیشه بکار رفته

پروفیل

بدنه پنجره دوجداره از UPVC که یکی از مشتقات نفتی می باشد تشکیل شده است. UPVC در برابر گرما و سرما مقاوم بوده و در اثر مرور زمان تغییر شکل نخواهد داد. یکی از عوامل تاثیر گذار در عایق صدا بودن پنجره دوجداره نوع پروفیل بکار رفته در آن می باشد. هرچه پروفیل UPVC بکار رفته در پنجره دوجداره دارای کانال ها و حفره های بیشتری باشد، پنجره عملکرد بهتری در مقابل صوت خواهد داشت.

پنجره-دوجداره-عایق-صدا

پنجره-دوجداره-عایق-صدا

یراق آلات

برای داشتن عایق بندی بهتر در برابر صدا سعی کنید از یراق دو حالته در پنجره دوجداره استفاده نمایید و در پنجره کشویی نیز بکار بردن یراق آلات پنجره فولکس واگنی باعث عایق بندی بهتر این مدل از پنجره خواهد شد.

شیشه

هر چه ضخامت شیشه بکار رفته در پنجره دوجداره بیشتر باشد، پنجره عایق صوتی بهتری خواهد بود. استفاده از شیشه های دوجداره ای که یک جداره آن لمینت باشد، بهترین عملکرد را در برابر صوت خواهند داشت.

نصب پنجره

قبل از نصب پنجره فوم پلی ارتان را دور تا دور آن قرار دهید تا تمام حفره ها و شیارها پروفیل پر شود. انجام این کار تاثیر زیادی برای عایق بندی بهتر پنجره در برابر صوت خواهد داشت.

 

پنجره-دوجداره-عایق-صدا

پنجره-دوجداره-عایق-صدا

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.