فواید درب و پنجره upvc چیست؟

ضد آب

در سیستم پنجره های upvc از جوش های یکپارچه در گوشه ها استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که پنجره یا گوشه درب ها به طور کامل به یکدیگر جوش شده اند.

بنابر این آب قادر به عبور از جوش نخواهد بود. علاوه بر این، یک لایه دو طرفه از TPE (الاستومر ترموپلاستیک) در اطراف درز و قاب قرار داده می شود تا بتواند شکاف را به طور موثر مهر و موم کند.

مقاومت در برابر آب و هوا

سیستم های پروفیل پنجره های upvc شامل پلی وینیل کلرید، تثبیت کننده، دی اکسید تیتانیوم (۷٪) و غیره به منظور مقاومت در برابر انواع شرایط آب و هوایی، اشعه ماوراء بنفش و تغییرات آب و هوایی سریع است، در حالی که ساختار قاب می تواند کمی گسترش یافته یا جمع شود.

این مواد در برابر دمای سطح بالا تا ۸۲ درجه سانتیگراد بدون هیچ گونه نقصی مقاومت می کنند. این بدان معنی است که شرایط آفتابی دراز مدت باعث ایجاد تغییر در ساختار پروفیل و یا کاهش کیفیت آن نمی شود.

ضد سرقت

دربها و پنجره های upvc دارای مکانیزم قفل چند نقطه ای هستند که در داخل سیستم های پروفیل یکپارچه شده اند. دستگیره های قفل شده برای در و پنجره دوجداره upvc در دسترس هستند. سیستم های پروفیلی upvc ما می تواند هر نوع شیشه ای را شامل می شود، از جمله شیشه های ضد سرقت و همچنین شیشه های ضد گلوله.

سیستم های پنجره و درب ما همراه با فریم های تقویت شده با فولاد، یکی از امن ترین ها در جهان است.

فواید درب ها و پنجره های upvc 2

عایق حرارتی و صرفه جویی در انرژی
طبق نظرسنجی اخیر، ۳۷ درصد از انرژی خانوار به طور کلی از طریق پنجره ها به هدر می رود. انتخاب مناسب پنجره ها و شیشه ها این هدررفت انرژی را به شدت کاهش می دهد.

سیستم های پنجره های upvc با ضخامت شیشه ی ۲۰ میلی متر دارای ارزش U به میزان ۱٫۸W / m2K است که می توان با قاب پنجره آلومینیومی که برابر با ۷٫۵۰W / m2K است، مقایسه کرد.

عایق صدا

سیستم های پروفیل پنجره upvc دارای چندین محفظه درون ساختار خود هستند در حالی که سیستم سخت افزاری آن به سیستم قفل چند نقطه ای مجهز شده است که به منظور حصول اطمینان از بسته و چفت شدن مناسب آن است.

این به طور موثر مزاحمت های صوتی از خارج را تا میزان یک هشتم کاهش می دهد (نسبت کاهش صدا بین ۳۳-۴۳ دسی بل) است.

مقاومت در برابر خوردگی

در شهرهای با سطوح آلودگی بالا، سیستم پنجره های upvc می تواند هر گونه خوردگی ناشی از چنین شرایطی را تحمل کند. حتی در اقامتگاه های ساحلی، آب و هوای مرطوب قادر به ایجاد خوردگی و آسیب به آنها نیست.

فواید درب ها و پنجره های upvc 3

مقاومت در برابر آتش سوزی

سیستم های پروفیل پنجره upvc قابلیت خاموش کردن آتش را دارند. پلیمر، ماده ای است که در سیستم های پروفیل پنجره upvc از آن استفاده شده است و به دلیل غلظت کلر بالا و استفاده از ترکیبات مناسب غیر قابل اشتعال است.

سیستم های پروفیل پنجره upvc تحت استاندارد DIN 16 830 تولید می شوند و ایمنی شما را تضمین می کنند.

زیبایی ظاهری

سیستم های پروفیل پنجره های upvc با سطوح صاف و گوشه های جوش شده به طور مناسب ساخته می شوند. رنگ این پروفیل ها پس از چند سال استفاده زرد یا محو نمی شود.

تمیز کردن مداوم بدون تغییر رنگ آنها در طول عمر مفید آنها امکان پذیر است، بنابراین هزینه نگهداری آنها نسبت به چوب کم است.

دوستدار محیط زیست

سیستم های پروفیل پنجره یو پی وی سی از مواد سازگار با محیط زیست (۶۰٪ سنگ نمک) با انتشار آلاینده کمتر نسبت به چوب و آلومینیم ساخته می شوند. پلیمر قابل بازیافت است و بنابراین هیچ ماده زائدی وجود ندارد چرا که تمام ضایعات به چرخه بازیافت بازمی گردند.