قیمت-پنجره-دوجداره-فلزی

قیمت پنجره دوجداره فلزی

قیمت پنجره دوجداره فلزی

پنجره های نسل گذشته بیشتر فلزی و چوبی بوده اند. پنجره های فلزی از گذشته تا امروز همواره در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. پنجره های فلزی قدیمی به دلیل رسانا بودن فلز باعث انتقال گرما و سرما می شدند. از این رو برای برطرف نمودن این مشکل و جلوگیری از اتلاف انرژی، سازندگان درب و پنجره اقدام به تولید پنجره دوجداره فلزی نموده اند. در دنیای امروز صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع انرژی از جمله امور بسیار مهم بوده لذا کاربرد پنجره دوجداره روز به روز افزایش می یابد. اگر قصد خرید پنجره دوجداره فلزی را دارید و خواستار مطلع شدن از قیمت پنجره دوجداره فلزی می باشید می توانید از تجربه متخصصین شرکت UPVCE بهره مند شوید.

قیمت-پنجره-دوجداره-فلزی

قیمت-پنجره-دوجداره-فلزی

پنجره دوجداره فلزی

در پنجره دوجداره فلزی چارچوب و فریم اصلی پنجره فلز می باشد و برای ایجاد عایق بندی در برابر انتقال گرما و سرما از شیشه های دوجداره استفاده می کنند. در پنجره دوجداره فلزی، دو لایه شیشه به صورت موازی کنار یکدیگر قرار می گیرند. برای ایجاد فاصله مساوی بین دو شیشه از اسپیسر استفاده می کنند. به منظور جذب رطوبت موجود در فضای بین دو شیشه ، دانه های رطوبت گیر در اسپیسر قرار می دهند. جهت ایجاد عایق بندی بهتر فضای خالی مابین دو لایه شیشه را با گاز آرگون به دلیل غیرقابل اشتعال بودن آن و نداشتن بو و مزه پر می نمایند.

قیمت-پنجره-دوجداره-فلزی

قیمت-پنجره-دوجداره-فلزی

انواع شیشه دوجداره

  • ساده : شامل دو جداره شیشه ساده می باشد.
  • رنگی : شامل یک جداره شیشه رنگی و یک جداره شیشه ساده می باشد.
  • رفلکس : شامل یک جداره شیشه ساده و یک جداره شیشه رفلکس می باشد. شیشه های رفلکس از عبور نور جلوگیری کرده و باعث تاریکی فضای داخلی ساختمان خواهند شد.

ویژگی های پنجره دوجداره فلزی

  • نصب سریع و آسان
  • دارای طرح و رنگ مختلف
  • مقرون به صرفه
  • جلوگیری از اتلاف انرژی
  • نظافت آسان
  • دارای عایق بندی مناسب
قیمت-پنجره-دوجداره-فلزی

قیمت-پنجره-دوجداره-فلزی

عوامل تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره فلزی

ضخامت شیشه بکار رفته و نوع آن در قیمت پنجره دوجداره تاثیرگذار خواهد بود. هم چنین ابعاد پنجره دوجداره فلزی نیز بسیار مهم می باشد. جنس یراق آلات بکار رفته در پنجره دوجداره فلزی نیز مهم می باشد و هرچه یراق آلات مرغوب تری بکار رفته باشد قیمت پنجره دوجداره فلزی نیز افزایش خواهد یافت.

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.