پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

پنجره دوجداره ضد سرقت

احساس امنیت و آرامش و رهایی از ترس ، یکی از نیازهای اساسی انسان ها در زندگی اجتماعی می باشد.در جامعه ی امروز امنیت دارای رده های مختلفی می باشد که امنیت جانی و مالی را می توان ضروری ترین نوع امنیت برای بشر دانست. انسان ها همواره خواهان زندگی در محیطی امن بوده اند برای داشتن محیطی امن می توان از پنجره دوجداره مخصوصا پنجره دوجداره ضد سرقت استفاده نمود. با بکار بردن پنجره دوجداره ضد سرقت می توان محیطی امن و آرام را در خانه و محل کار خود فراهم ساخت. پنجره یکی از نقاطی بوده که سارقان می توانند از طریق آن به داخل ساختمان بروند، با بکار بردن پنجره دو جداره ضد سرقت می توان این راه نفوذ را بست.

پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

 

عوامل تاثیرگذار در ضد سرقت شدن پنجره دوجداره

  • نوع پروفیل بکار رفته در پنجره
  • نوع شیشه بکار رفته در پنجره
  • نوع یراق آلات بکار رفته در پنجره

نقش پروفیل در ضد سرقت نمودن پنجره دوجداره

بدنه پنجره دوجداره از پروفیل ساخته می شود . پروفیل نقش نگهدارنده ی اجزا را در پنجره دوجداره ایفا می کند. برای داشتن پنجره دوجداره ضد سرقت باید از پروفیل های استاندارد استفاده نمود. علاوه بر این استفاده از رین فورس مقام و استاندارد، تاثیر شگرفی در ضد سرقت نمودن پنجره دوجداره خواهد داشت. طراحی پنجره نیز باید به گونه ای باشد که زهوار آن در محیط بیرونی قرار نگیرد تا سارقان بتوانند براحتی زهوار را درآورده و وارد محیط شوند.

پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

نقش شیشه در ضد سرقت نمودن پنجره دوجداره

از آنجا که شیشه بخش عمده ای از یک پنجره را تشکیل می دهد با شکستن شیشه پنجره سارقین می توانند وارد محیط شوند. شیشه های یک جداره یا دوجداره معمولی براحتی و در اثر فشار و ضربه شکسته شده و راه ورود به محیط را برای سارقین فراهم خواهند ساخت از این رو برای داشتن پنجره دوجداره ضد سرقت باید از شیشه های ضد سرقت استفاده نمود.

انواع شیشه های ضد سرقت

  • شیشه دوجداره لمینت شده
  • شیشه دوجداره ضد سرقت و ضد گلوله ویگارد
پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

شیشه دوجداره لمینت شده

این نوع شیشه از دو لایه بیرونی و داخلی تشکیل شده است. لایه بیرونی شامل دو لایه شیشه بوده که بوسیله طلق PVB (پلی وینیل بوتیرال) بهم چسبیده اند. لایه داخلی از یک شیشه یک جداره که معمولا سکوریت می باشد تشکیل می شود. در صورت وارد شدن فشار و ضربه به شیشه لمینت شده ، به علت وجود طلق بین شیشه های لایه بیرونی فرو نخواهد ریخت و مانع از ورود سارقین به محیط داخلی خواهد شد.

شیشه دوجداره ضد سرقت و ضد گلوله ویگارد

این نوع شیشه دارای خاصیت ضد گلوله بوده و در صورت برخورد گلوله با آن به هیچ وجه داخل محیط نخواهد شد. هنگام تولید این نوع شیشه ها جهت حصول اطمینان از مقاومت آنها ، اقدام به پرتاب گلوله های فلزی با ابعاد معلوم در ارتفاع معین می کنند.

یراق آلات

نوع یراق آلات بکار رفته در پنجره دوجداره ضد سرقت باید به گونه ای باشد که در اثر ضربه و فشار و یا با بکار بردن ابزار آلات مخصوص قابل باز شدن نباشد. در این نوع از پنجره ها از پین های قارچی شکل استفاده می کنند.

پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

پنجره-دوجداره-ضد-سرقت

نمونه کار پنجره دوجداره ضد سرقت

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.