قیمت-پنجره-دوجداره-فولکس-واگنی

قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی

قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی

تولید پنجره دوجداره یکی از تحولات بزرگ در صنعت ساختمان سازی بود. پنجره دوجداره به دلیل مزایای زیادش ، بسیار پرکاربرد می باشد. توایدکنندگان پنجره دوجداره انواع و اقسام پنجره دوجداره را تولید نموده اند. یکی از محبوب ترین نوع پنجره دوجداره ، پنجره دوجداره فولکس واگنی می باشد. اگر قصد خرید پنجره دوجداره فولکس واگنی را دارید و خواستار مطلع شدن از قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی هستید می توانید از تجربه و راهنمایی های مشاوران شرکت UPVCE بهره مند شوید.

پنجره دوجداره فولکس واگنی

بدنه پنجره دوجداره فولکس واگنی از upvc که یک ماده محکم و مقاوم بوده تولید می شود. پروفیل upvc به دلیل دارا بودن استحکام بالا با گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض شرایط جوی مختلف دچار آسیب و تغییر شکل نخواهد شد. در پنجره دوجداره فولکس واگنی به دلیل آن که درب های پنجره به صورت ریلی و همانند درب های خودروی فولکس واگن باز و بسته می شود، به آن پنجره دوجداره فولس واگنی می گویند. پنجره دوجداره فولکس واگنی در سه نوع تمام اتومات، نیمه اتومات، اتومات در بازار موجود می باشد.

قیمت-پنجره-دوجداره-فولکس-واگنی

قیمت-پنجره-دوجداره-فولکس-واگنی

ویژگی های پنجره دوجداره فولکس واگنی

  • به دلیل باز و بسته شدن درب آن به صورت ریلی ، هنگام باز کردن درب آن فضای کمی از محیط اشغال خواهد شد.
  • دارای عایق بندی مناسب در برابر گرما، سرما، صدا
  • نصب آسان و راحت
  • دارای فیتینگ مناسب تری نسبت به مدل کشویی بوده و این قابلیت به این دلیل می باشد که پنجره از چهارچوب خود کاملا جدا شده و بعد در ریل جانبی بروی لت ثابت قرار میگیرد.
  • نظافت و شستشوی آسان
قیمت-پنجره-دوجداره-فولکس-واگنی

قیمت-پنجره-دوجداره-فولکس-واگنی

عوامل موثر در تعیین قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی

  • هرچه میزان پروفیل بکار رفته در پنجره دوجداره فولکس واگنی بیشتر باشد، پنجره از کیفیت و دوام بالاتری برخودار بوده و قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.
  • هرچه جنس یراق آلات بکار رفته در پنجره دوجداره فولکس واگنی مرغوب تر باشد، قیمت پنجره دوجداره نیز بالاتر خواهد رفت. در تولید پنجره فولکس واگنی از یراق آلات خاصی استفاده می شود، که گرانترین نوع یراق آلات به حساب می آیند.
  • از جمله عوامل مهم در قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی ، ابعاد آن می باشد.
قیمت-پنجره-دوجداره-فولکس-واگنی

قیمت-پنجره-دوجداره-فولکس-واگنی

فیلم نمونه کار پنجره دوجداره فولکس واگنی شرکت UPVCE

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.