پنجره-دوجداره-تاشو

پنجره دوجداره تاشو

در بازار امروزه درب و پنجره ساختمان، انواع و اقسام پنجره دوجداره از جمله پنجره دوجداره تاشو تولید و عرضه می شوند. قیمت پنجره دوجداره با توجه به نوع آن متغیر خواهد بود. در این مدل از پنجره درب های پنجره به صورت تاشو در کنار یکدیگر جمع می شوند و به همین علت به پنجره تاشو نامیده می شوند.این مدل از پنجره خیلی پرکاربرد بوده زیرا در مقایسه با دیگر انواع پنجره فضای کمتری را اشغال می کنند و در صورت نیاز می توان قسمت های دیگر آن را به سمت کناره ها قرار داد و کاملا به فضای بیرون اشراف داشت.

چگونگی باز و بسته شدن پنجره دوجداره تاشو

در این مدل از پنجره درب های آن هنگام باز شدن، روی یک محور کنار هم قرار خواهند گرفت و در هنگام بسته شدن نیز روی همان محور به صورت افقی قرار خواهند گرفت.

پنجره دوجداره تاشو در چه مکان هایی کاربرد خواهد داشت؟

در فضاهایی که نیاز به پارتیشن بندی به صورت موقت می باشد استفاده از پنجره دوجداره تاشو می تواند گزینه خوبی باشد. بکاربردن پنجره تاشو باعث گسترده تر شدن فضای داخلی محیط خواهد شد. در این مدل از پنجره میزان عرض بازشو از 45 سانتی متر تا 120 سانتی متر و میزان ارتفاع بازشو از 60 سانتی متر تا 240 سانتی متر قابل تغییر می باشد.طراحی و تقسیم بندی پنجره تاشو با توجه به عرض و ارتفاع استاندارد متفاوت بوده و باید تناسب بین عرض و ارتفاع رعایت شود. قیمت این مدل پنجره ها با توجه به نوع یراق مصرفی و پروفیل  آن تعیین خواهد شد.

فیلم نمونه کار پنجره دوجداره تاشو شرکت UPVCE

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین نوع پنجره دوجداره نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.