پنجره-دوجداره-ویستابست

پنجره دوجداره ویستابست

پنجره دوجداره ویستابست

در طی سال های گذشته با توجه به گسترش ساخت و ساز و محبوبیت بالای پنجره دوجداره، تولیدکنندگان زیادی در راستای تولید درب و پنجره دوجداره پا به عرصه رقابت گذاشته اند. یکی از برندهای معروف در ایران پنجره دوجداره ویستابست می باشد. بدنه پنجره دوجداره از پروفیل تولید می شود. پروفیل از upvc که یکی از مشتقات نفتی می باشد، ساخته می شود. هرچه میزان پروفیل بکار رفته در پنجره دوجداره بیشتر باشد پنجره محکم تر و مقاوم تر خواهد بود. هم چنین پروفیل با گذشت زمان دچار آسیب و تخریب نخواهد شد.شرکت های زیادی در زمینه تولید پروفیل فعالیت می کنند که در این میان شرکت ویستابست با تولید بهترین نوع پروفیل یکی از معروف ترین تولید کنندگان پروفیل می باشد. ویستا بست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی براساس استانداردهای بین‌المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور می‌باشد.

پنجره-دوجداره-ویستابست

پنجره-دوجداره-ویستابست

دلایل محبوبیت پنجره دوجداره ویستابست

همان طور که می دانید بدنه پنجره دوجداره از پروفیل ساخته می شود. یکی از معایب پنجره های قدیمی که از آهن و آلومینیوم تولید می شدند عایق نبودن در برابر گرما و سرما و صدا بود. هم چنین با گذشت زمان و در برابر شرایط جوی مختلف دچار آسیب و زنگ زدگی می شدند. در پنجره دوجداره به دلیل استفاده از پروفیل تمام معایب پنجره های قدیمی برطرف شده است. یکی از عوامل مهم در بالا بردن کیفیت و دوام پنجره دوجداره میزان و نوع پروفیل بکار رفته در آن می باشد. شرکت ویستابست با تولید و بکار بردن بهترین پروفیل ، سبب مطرح نمودن نام خود در میان مصرف کنندگان شده است.

پنجره دوجداره ویستابست متشکل از اجزای زیر می باشد :

  • پروفیل
  • یراق آلات
  • شیشه دوجداره
  • لاستیک آب بندی
پنجره-دوجداره-ویستابست

پنجره-دوجداره-ویستابست

ویژگی های پنجره دوجداره ویستابست

  • مقاومت و استحکام بالا در برابر فشار و ضربه
  • عایق بندی کامل و حفظ برودت ساختمان
  • مقرون به صرفه
  • نصب سریع و آسان
  • دارای طرح و رنگ زیبا و متنوع

قیمت پنجره دوجداره ویستابست

عوامل زیادی برای تعیین قیمت پنجره دوجداره ویستابست وجود دارند که عبارتند از :

  • نوع پروفیل بکار رفته : قیمت هر متر پروفیل ویستابست با توجه به ضخامت گالوانیزه و لاستیک آب بندی متفاوت خواهد بود.
  • نوع یراق آلات و سایز یراق آلات بکار رفته : بهتر است از یراق آلات ROTO آلمان و WORNE ترکیه استفاده نمود. سایز یراق آلات بسیار مهم می باشد. قیمت یراق آلات پنجره 2 متری با پنجره 1/5 متری متفاوت می باشد.به عنوان مثال اگر برای پنجره 2 متری از یراق آلات پنجره 1/5 متری استفاده شود، پنجره عایق بندی مناسبی نخواهد داشت.
  • شیشه دوجداره : در پنجره دوجداره ویستابست از شیشه های استاندارد استفاده می شود. بکاربردن شیشه های نامناسب و غیراستاندارد باعث کاهش قیمت پنجره خواهد شد.
پنجره-دوجداره-ویستابست

پنجره-دوجداره-ویستابست

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.