پنجره-دوجداره-مات

پنجره دوجداره مات

تولید پنجره دوجداره یکی از تحولات مهم در صنعت ساختمان سازی بشمار می رود. با توجه به مزایای بی شمار پنجره دوجداره و محبوبیت فراوان آن، انواع و اقسام پنجره دوجداره از جمله پنجره دوجداره مات تولید و در بازار عرضه شده است. به تازگی نسل جدیدی از پنجره دوجداره مات هوشمند تولید شده است. در این مدل از پنجره می توان با استفاده از یک دکمه از حالت مات به شفاف و یا از حالت شفاف به مات تغییر وضعیت داد. اسفاده از این مدل پنجره باعث ایجاد سبک خاصی در طراحی نمای ساختمان خواهد شد. شاید در برخی از فضاها نیاز به بکاربردن شیشه مات بطور دائم نباشد. در این گونه مکان ها می توان از پنجره دوجداره مات با شیشه های هوشمند استفاده نمود تا در مواقع مورد نیاز با فشار دادن یک دکمه شیشه ها را مات نمود.

پنجره-دوجداره-مات

پنجره-دوجداره-مات

انواع شیشه های هوشمند که در پنجره دوجداره مات استفاده می شوند :

  • شیشه هوشمند الکتروکرومیک
  • شیشه هوشمند با لایه PDLC

شیشه هوشمند الکتروکرومیک :

این نوع از شیشه از ماده  الکتروکروماتیک ساخته می شود. رنگ الکتروکروماتیک با عبور جریان الکتریکی تغییر خواهد کرد و می توان شدت مات شوندگی را با تغییر جریان الکتریکی تعیین نمود.

شیشه هوشمند با لایه PDLC :

این نوع از شیشه از یک فیلم مات شونده تشکیل می شود که خود فیلم مات شونده شامل دو لایه پلیمر می باشد و بین این دو لایه پلیمر ماده PDLC قرار می گیرد. PDLC یک نوع کریستال مایع می باشد که باعث شکست پرتو نور و مات شدن فیلم خواهد شد. با ایجاد جریان الکتریکی و عبور آن ، پرتوهای نور مستقیم و بدون شکست خواهد بود و شیشه شفاف دیده خواهد شد.

پنجره-دوجداره-مات

پنجره-دوجداره-مات

 

پنجره دوجداره مات با شیشه های هوشمند مناسب برای مکان هایی از جمله :

  • آزمایشگاه ها
  • هتل ها
  • بیمارستان ها
  • مراکز آموزشی و دانشگاه ها
  • سرویس بهداشتی و حمام
پنجره-دوجداره-مات

پنجره-دوجداره-مات

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.