قیمت-پنجره-دوجداره-دست-دوم

قیمت پنجره دوجداره دست دوم

قیمت پنجره دوجداره دست دوم

با توجه به گسترش روز افزون استفاده از پنجره دوجداره و مزایای زیاد آن شاید افراد زیادی جهت زیباسازی و نوسازی ساختمان خود اقدام به تعویض پنجره دوجداره خود کنند و قصد فروش پنجره دوجداره دست دوم خود را داشته باشند، و از طرف دیگر افرادی باشند که خواستار خرید پنجره دوجداره دست دوم برای ساختمان منزل و یا محل کار خود باشند. اگر قصد فروش پنجره دوجداره دست دوم خود را دارید و یا خواستار خرید پنجره دوجداره دست دوم هستید و می خواهید از قیمت پنجره دوجداره دست دوم مطلع شوید می توانید به شرکت UPVCE مراجعه کنید.

دلایل استفاده از پنجره دوجداره

پنجره های قدیمی از آهن و آلومینیوم ساخته می شدند. آهن و آلومینیوم به دلیل رسانا بودن باعث انتقال گرما و سرما می شدند و هم چنین با گذشت زمان و قرار گرفتن در شرایط مختلف جوی دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شدند. در پنجره دوجداره از پروفیل upvc استفاده می کنند که سبب عایق بندی پنجره دوجداره شده و هم چنین به دلیل مقاومت و استحکام بالا با گذشت زمان دچار آسیب و یا تغییر شکل نخواهند شد. upvc یکی از مشتقات نفت خام می باشد.

قیمت-پنجره-دوجداره-دست-دوم

قیمت-پنجره-دوجداره-دست-دوم

مزایای پنجره دوجداره

  • طول عمر بالا
  • محکم و مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • وزن کم
  • نصب آسان
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی
  • دارای عایق بندی مناسب
  • مقرون به صرفه
  • جلوگیری از اتلاف انرژی

عوامل تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره دست دوم

از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت پنجره دوجداره میزان پروفیل و جنس یراق آلات بکار رفته در پنجره و هم چنین نوع و ابعاد پنجره دوجداره می باشد. هر چه میزان پروفیل بیشتری در پنجره دوجداره استفاده شود و یراق آلات مرغوب تری بکار برده شود ، قیمت پنجره دوجداره نیز بالاتر خواهد رفت.

قیمت-پنجره-دوجداره-دست-دوم

قیمت-پنجره-دوجداره-دست-دوم

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.