پنجره-دوجداره-با-حفاظ

پنجره دوجداره با حفاظ

با توجه به گسترش روزافزون استفاده از پنجره دوجداره و مزایای آن تولیدکنندگان پنجره این بار به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود، اقدام به تولید پنجره دوجداره با حفاظ نموده اند. با نصب این مدل از پنجره ها می توانید امنیت و ایمنی هر چه بیشتر را برای ساختمان خود فراهم سازید.

شاید برای شما این مطلب سوال باشد که قیمت پنجره دوجداره با حفاظ چقدر گرانتر خواهد بود و یا از کجا می توان پنجره دوجداره با حفاظ تهیه نمود با ما همراه باشید تا در ادامه به پاسخ تمامی پرسش های خود برسید.

پنجره-دوجداره-با-حفاظ

پنجره-دوجداره-با-حفاظ

انواع حفاظ های مورد استفاده برای پنجره دوجداره

یکی از نکات مورد توجه سازندگان ساختمان ها استفاده از درب و پنجره هایی می باشد که در عین زیبایی و مقاوم بودن مانع از ورود سارقان به داخل ساختمان ها شوند. از این رو انواع درب های ضدسرقت و هم چنین حفاظ های پنجره تولید و در بازار موجود می باشد.

علاوه بر این بکار بردن حفاظ برای پنجره دوجداره از وارد شدن ضربه و فشار به شیشه نیز جلوگیری خواهد کرد. حفاظ های پنجره از جنس فلزهایی مانند آهن، آلومینیوم و استیل بوده و به صورت ساده و فرفوژه موجود می باشند.

پنجره-دوجداره-با-حفاظ

پنجره-دوجداره-با-حفاظ

مدل های حفاظ برای پنجره دوجداره

  • حفاظ رول شونده
  • حفاظ آکاردئونی
  • حفاظ ابرویی
پنجره-دوجداره-با-حفاظ

پنجره-دوجداره-با-حفاظ

نصب حفاظ برای پنجره دوجداره

قبل از هر چیزی می بایست ابتدا اقدام به نصب پنجره دوجداره مورد نظر خود نمایید و پس از اندازه گیری دقیق ابعاد پنجره نسبت به نصب حفاظ مورد نظر خود اقدام نمایید.

مزایای استفاده از حفاظ برای پنجره دوجداره

  • جلوگیری از ورود سارقین به داخل ساختمان
  • جلوگیری از وارد شدن فشار و ضربه به شیشه
  • ایجاد حس آرامش و امنیت بیشتر برای اهالی ساختمان
پنجره-دوجداره-با-حفاظ

پنجره-دوجداره-با-حفاظ

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین نوع پنجره دوجداره نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.