قیمت-پنجره-دوجداره-ضد-صدا

قیمت پنجره دوجداره ضد صدا

قیمت پنجره دوجداره ضد صدا

 آلودگی صوتی یکی از انواع آلودگی‌های محیط زیستی بوده که هیچ‌گاه به آن توجه چندانی نمی شود. به‌همان میزانی که دیگر آلودگی‌ها به سلامت انسان آسیب می‌رساند، آلودگی صوتی نیز آسیب‌های جبران ناپذیر برای انسان خواهد داشت. آلودگی صوتی سبب استرس و فشار روحی و عصبی در انسان خواهد شد. یکی از عوامل موثر و تاثیرگذار برای برطرف نمودن این مشکل استفاده از پنجره دوجداره ضد صدا می باشد. بکار بردن پنجره دوجداره ضد صدا در ساختمان هایی که کنار اتوبان و خیابان هستند امری ضروری می باشد و می تواند تاثیر زیادی در جلوگیری از ورود سر و صدا به ساختمان را داشته باشد. اگر قصد خرید پنجره دوجداره ضد صدا را دارید و خواستار مطلع شدن از قیمت پنجره دوجداره ضد صدا هستید می توانید از راهنمایی های مشاوران شرکت UPVCE بهره مند شوید.

قیمت-پنجره-دوجداره-ضد-صدا

قیمت-پنجره-دوجداره-ضد-صدا

پنجره دوجداره ضد صدا

پنجره دوجداره ضد صدا از upvc که یکی از ترکیبات نفت خام بوده تولید می شود. پروفیل upvc از عایق بندی مناسبی در برابر گرما و سرما و صدا برخوردار می باشد. از آنجا که پروفیل upvc یک ماده سخت و محکم می باشد باعث خواهد شد که پنجره دوجداره ضد صدا با گذشت زمان دچار تغییر شکل نشود. شیشه های دوجداره که به صورت موازی در کنار هم قرار می گیرند ، نقش بسزایی در عایق بندی نمودن پنجره در برابر صوت را خواهد داشت. فضای خالی بین شیشه ها را با گاز آرگون به دلیل نداشتن بو و مزه و غیرقابل اشتعال بودن آن پر می کنند تا عایق بندی بهتری ایجاد شود.

عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره ضد صدا

  • میزان پروفیل بکار رفته در پنجره دوجداره ضد صدا هر چه بیشتر باشد پنجره دوجداره از عایق بندی بهتر و کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود و در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.
  • جنس یراق آلات بکار رفته در پنجره دوجداره هر چه مرغوب تر باشد قیمت پنجره دوجداره ضد صدا نیز بیشتر خواهد شد.
  • هر چه ضخامت شیشه بکار رفته در پنجره دوجداره بیشتر باشد، پنجره عایق صوتی بهتری خواهد بود. استفاده از شیشه های دوجداره ای که یک جداره آن لمینت باشد، بهترین عملکرد را در برابر صوت خواهند داشت.
قیمت-پنجره-دوجداره-ضد-صدا

قیمت-پنجره-دوجداره-ضد-صدا

فیلم نمونه کار پنجره دوجداره ضد صدا

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.