قیمت-پنجره-دوجداره-ساختمان

قیمت پنجره دوجداره ساختمان

قیمت پنجره دوجداره ساختمان

پنجره دوجداره، یکی از محبوب ترین مدل های پنجره می باشد. به دلیل افزایش ساخت و ساز و مزایای زیاد پنجره دوجداره، سازندگان درب و پنجره اقدام به تولید انواع و اقسام پنجره دوجداره نموده اند. شاید دغدغه و نگرانی خیلی از سازندگان ساختمان ها، یافتن پنجره دوجداره باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب باشد. داشتن اطلاعات مختصری در مورد پنجره دوجداره و ساختار آن کمک شایانی به افرادی که خواستار خرید پنجره دوجداره می باشند، خواهد کرد. اگر قصد خرید پنجره دو جداره برای منزل و یا محل کار خود را دارید و خواستار مطلع شدن از قیمت پنجره دوجداره ساختمان هستید می توانید از تجربه و راهنمایی مشاوران شرکت UPVCE بهره مند شوید.

قیمت-پنجره-دوجداره-ساختمان

قیمت-پنجره-دوجداره-ساختمان

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره از ماده ای مقاوم و محکم بنام upvc که کوتاه شده ی عبارت  Unplasticized Poly Vinyl Chloride می باشد، تولید می شود. upvc در برابر گذشت زمان و شرایط جوی مختلف دچار آسیب و یا تغییر شکل نخواهد شد. گوشه های پنجره دوجداره به یکدیگر جوش داده می شوند تا پنجره دارای قالب بهم پیوسته و یک دست باشد. شیشه های پنجره دوجداره به صورت موازی و کاملا یکنواخت در کنار یکدیگر قرار می گیرند. برای افزایش و بهبود توان عایق بندی پنجره دوجداره فضای خالی ما بین شیشه ها را با گاز آرگون به دلیل غیرقابل اشتعال بودن و نداشتن بو و مزه پر می کنند. در پنجره دوجداره برای حفظ فاصله بین شیشه ها از اسپیسر استفاده می کنند. برای جذب رطوبت بین شیشه ها، درون اسپیسر با ژل سیلیکا پر می کنند.

قیمت-پنجره-دوجداره-ساختمان

قیمت-پنجره-دوجداره-ساختمان

انواع پنجره دوجداره

مزایای پنجره دوجداره

  • استحکام و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه
  • عایق بندی مناسب در برابر گرما، سرما، صدا
  • جلوگیری از اتلاف انرژی
  • مقرون به صرفه
  • دارای طرح و رنگ متنوع
  • نظافت آسان
قیمت-پنجره-دوجداره-ساختمان

قیمت-پنجره-دوجداره-ساختمان

قیمت پنجره دوجداره

برای تعیین قیمت پنجره دوجداره باید به میزان پروفیل و جنس یراق آلات بکار رفته در آن و هم چنین نوع و ابعاد پنجره دوجداره توجه نمود. هرچه میزان پروفیل بیشتری استفاده شده باشد و یراق آلات مرغوب تری بکار رفته باشد، قیمت پنجره دوجداره بیشتر خواهد شد.

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.