پنجره-دوجداره-upvc

پنجره دوجداره upvc

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی باعث ایجاد تغییراتی در تمامی عرصه ها از جمله صنعت ساختمان سازی شده است. یکی از این تحولات تولید پنجره دوجداره می باشد. پنجره دوجداره upvc به دلیل ویژگی های منحصربفرد خود یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین نوع پنجره دوجداره می باشد.  پنجره های قدیمی از جنس آهن و آلومینیوم بوده و به دلیل رسانا بودن آهن و آلومینیوم و نداشتن عایق بندی مناسب باعث اتلاف انرژی می شدند. پنجره های upvc به دلیل عایق بندی مناسب و درزبندی درست مانع از هدر رفتن انرژی خواهند شد.

پنجره-دوجداره-upvc

پنجره-دوجداره-upvc

مفهوم upvc چیست؟

upvc مخفف  Unplasticised Poly Vinyl Chloride بوده و یکی از ترکیبات نفتی بشمار می رود. upvc به دلیل دارا بودن خواص بی شمار در تولید بدنه پنجره دوجداره بکار برده می شود. پروفیل upvc بسیار محکم و مقاوم بوده و در اثر مرور زمان و در برابر شرایط جوی مختلف تغییر شکل نداده و دچار تخریب نخواهد شد.

ویژگی های پنجره دوجداره upvc

  • نصب سریع و آسان
  • عایق بندی کامل
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار
  • جلوگیری از اتلاف انرژی
  • قابلیت شستشو
  • دارای طرح و رنگ مختلف
  • دارای مقاومت و استحکام بالا در برابر ضربه و فشار
  • وزن کم
  • مقرون به صرفه
پنجره-دوجداره-upvc

پنجره-دوجداره-upvc

نکات مهمی که هنگام خرید پنجره دوجداره upvc باید در نظر گرفت :

یکی از فاکتور های مهم هنگام خرید پنجره دوجداره، قیمت پنجره دوجداره می باشد. شایان ذکر است که هر چه میزان پروفیل بیشتر و نوع یراق آلات مرغوب تری در پنجره بکار رفته باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. متاسفانه برخی از شرکت ها با بکاربردن میزان کمی پروفیل و یراق آلات نامرغوب اقدام به تولید پنجره دوجداره ارزان قیمت نموده اند. شاید افراد زیادی تمایل به خرید پنجره دوجداره ارزان داشته باشند ولی با توجه به توضیحات داده شده، به دلیل بکار بردن مواد نامرغوب در پنجره های ارزان قیمت، پس از گذشت مدت زمان کوتاهی نیاز به تعمیر و یا حتی تعویض خواهند داشت. سعی کنید علاوه بر قیمت کیفیت پنجره دوجداره را نیز هنگام خرید در نظر بگیرید تا در آینده مجبور به پرداخت هزینه های اضافی جهت تعمیر و تعویض پنجره نباشید.

 

پنجره-دوجداره-upvc

پنجره-دوجداره-upvc

فیلم نمونه کار پنجره دوجداره UPVC شرکت UPVCE

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.