کاهش صدا با استفاده از پنجره دوجداره

کاهش صدا با استفاده از پنجره دوجداره

کاهش صدا با استفاده از پنجره دوجداره

بررسی عواملی جهت کاهش صدا با استفاده از پنجره دوجداره که می تواند در کاهش ورود صدا به محیط خانه یا مکان های اداری شما بشود یکی از مواردی است که می خواهیم نگاهی اجمالی نیز در این زمینه داشته باشیم. درواقع استفاده از پنجره دوجداره یکی از ابزارهای مهم در ساخت و ساز و ساختمان سازی نیز می باشد. پس باید بررسی شود تا بدانیم چه محصولی مناسب است تا آن را برای داشتن کیفیت بهتر نیز به کار ببریم.

کاهش صدا با استفاده از پنجره دوجداره

وجود صداهای نامتعارف و رو به افزایش بودن اتوبان سازی ها و خیابان ها و پل های غول پیکر سبب می شود تا ساختمان ها و مجتمع هایی که در اطراف این سازه ها ساخته می شوند به دلیل وجود صداهای بسیار دچار ناراحتی نیز بشوند. از این رو به بررسی پنجره دوجداره و نیز قیمت پنجره دوجداره می پردازیم.

پنجره دوجداره مناسب

جنس به کار رفته در تولید و ساخت پنجره های دوجداره بسیار مهم است و بسیاری از مشتریان که حتی اطلاعات کمی در زمینه پنجره های دوجداره دارند در صفحات وب و اینترنت به دنبال ویژگی های شاخص در این مورد خواهند گشت از این رو برای آشنایی شما دوستان به چند مورد از ویژگی های مهم در این زمینه اشاره خواهیم نمود.

کاهش صدا با استفاده از پنجره دوجداره

ویژگی پنجره دوجداره

جنس به کار رفته در پنجره های دوجداره می تواند یکی از انواع چوبی، آلومینیومی، فلزی، آهنی یا فایرگلاس نیز باشد. هرکدام از این موارد بسته به شرایط و نوع استفاده می تواند برای تهیه پنجره دوجداره نیز به کار برود از این رو قیمت پنجره دوجداره با توجه به نوع جنسی که در آن استفاده شده است متفاوت خواهد بود.

کاهش صدا با استفاده از پنجره دوجداره

نکات مهم در خرید پنجره های دوجداره

  • پنجره دوجداره upvc انواع مختلفی دارد که علاوه بر جنس آن که در بالا به چند مورد آن اشاره کردیم نوع ثابت آن از پرکاربرد ترین و پرفروش ترین نوع پنجره های دوجداره می باشد.
  • نوع بازشوندگی این نوع پنجره های دوجداره به دو صورت افقی و عمودی می باشد.
  • با استفاده از تنها یک دستگیره می توان در محور افقی یا عمودی این نوع پنجره ها را باز و یا بسته نمود.
  • نوع ریلی پنجره های دوجداره هم باعث می شوند تا فضای بیشتری جهت باز و بسته شدن وجود داشته باشد.
  • پنجره دوجداره فولکس واگنی هم که از جنس یراق آلات می باشد و با دیگر انواع پنجره های دوجداره متفاوت است به لحاظ قیمت نگران تر می باشد.
  • یکی از موارد مهم توجه به پروفیل می باشد. پروفیل های ارزان قیمت علاوه براینکه بعد از مدتی تغییر رنگ می دهند دچار شکستگی نیز خواهند شد.