قیمت-پنجره-دوجداره-کرکره-دار

قیمت پرده کرکره بین شیشه دوجداره

قیمت پرده کرکره بین شیشه دوجداره

یکی از تحولات جدید در پنجره دوجداره قرار دادن پرده کرکره بین شیشه دوجداره می باشد، که مورد توجه بسیاری از معماران و طراحان قرار گرفته است. در این مدل از پنجره از شیشه های دوجداره با پرده کرکره استفاده می شود.  استفاده از این مدل پرده کرکره ها علاوه بر اینکه کنترلی عالی بر نور تابشی خورشید داشته و محیطی دلپسند در محل مربوطه ایجاد می کنند، دارای ویژگی های منحصربفردی می باشد که در پرده کرکره های عادی نمی باشد. قیمت شیشه دوجداره کرکره دار با توجه به مزایای بی شمار آن بسیار معقول می باشد.

قیمت-پرده-کرکره-بین-شیشه-دوجداره

قیمت-پرده-کرکره-بین-شیشه-دوجداره

انواع پرده کرکره بین شیشه دوجداره موجود در بازار

  • پرده کرکره بین شیشه دوجداره دستی
  • پرده کرکره بین شیشه دوجداره مدل برقی

پرده کرکره بین شیشه دوجداره دستی

عملکرد این مدل به صورت مکانیکی و با کابل و ولوم می باشد. در این مدل، کرکره تنها امکان حرکت دورانی را دارد. از این مدل کرکره می توان در ساختمان های ادارای، مراکز آموزشی، دانشگاه ها، بیمارستان ها و … استفاده نمود. این مدل پرده کرکره بین دوجداره تا عرض ۲ و ارتفاع ۲/۵ متر نیز قابل نصب خواهد بود.

قیمت-پرده-کرکره-بین-شیشه-دوجداره

قیمت-پرده-کرکره-بین-شیشه-دوجداره

پرده کرکره بین شیشه دوجداره مدل برقی

این مدل از کرکره به دلیل دارا بودن موتور و با استفاده از ریموت می تواند در جهت بالا یا پایین حرکت کرده و یا به شکل سایه روشن شود. پرده کرکره مدل برقی می تواند برخلاف پرده کرکره بین شیشه دوجداره دستی کاملا به سمت بالا جمع شود. فضای لازم برای نصب این مدل کرکره در بین شیشه دوجداره ۲۵ میلی متر بوده که با پایه آن ۳ سانت نیم یا ۳۵ میل فضا نیاز خواهد داشت . این مدل پرده کرکره بین دوجداره با عرض ۲/۵ و ارتفاع ۳ متر قابل نصب خواهد بود. در پنجره های کشویی و یا فولکس واگنی باطری های مخصوصی برای حذف نمودن سیم برق بکار برده می شود.

قیمت-پرده-کرکره-بین-شیشه-دوجداره

قیمت-پرده-کرکره-بین-شیشه-دوجداره

فیلم نمونه کار پرده کرکره بین شیشه دوجداره

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.