پنجره-دوجداره-رنگی

پنجره دوجداره رنگی

از آنجایی که در اغلب ساختمان های نوساز و یا بازسازی شده از پنجره دوجداره استفاده می نمایند، تولیدکنندگان این نوع پنجره در راستای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود و پاسخ گویی به سلایق مختلف اقدام به تولید پنجره دوجداره رنگی نموده اند.

یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در زیبایی ساختمان علاوه بر نوع سنگ بکار رفته در نمای آن نوع رنگ و طرح پنجره خواهد بود. بدنه ی پنجره دوجداره از پروفیل ساخته می شود. پروفیل به طور طبیعی سفید رنگ می باشد و برای داشتن پنجره دوجداره رنگی از پروفیل لمینت شده و یا از پروفیل رنگی استفاده می کنند.

پنجره-دوجداره-رنگی

پنجره-دوجداره-رنگی

پروفیل لمینت شده

بر روی پروفیل روکش لمینت کشیده می شود که قرار گرفتن این روکش سبب مقاوم شدن پروفیل در برابر ضربه و فشار و شرایط بد جوی شده و هم چنین دارای خاصیت ضد خش خواهد شد. این مدل از پروفیل ها برای طرح های چوبی و تزیینی بکار برده می شوند.

پنجره-دوجداره-رنگی

پنجره-دوجداره-رنگی

پروفیل رنگی

برای تولید پروفیل های رنگی با استفاده از رنگ پاش رنگ را بر روی پروفیل می پاشند و بدین ترتیب می توان پروفیل هایی با طیف رنگی متفاوت تولید نمود. با پاشیدن رنگ بر روی پروفیل خاصیت ضد خش پیدا خواهد کرد.

پنجره-دوجداره-رنگی

پنجره-دوجداره-رنگی

فیلم نمونه کار پنجره دوجداره رنگی شرکت UPVCE

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.