قیمت-پنجره-دوجداره-طرح-چوب

قیمت پنجره دوجداره طرح چوب

قیمت پنجره دوجداره طرح چوب

تولید و بکاربردن پنجره چوبی از گذشته تا به امروز مرسوم بوده است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی انسان ، تولیدکنندگان درب و پنجره به فکر تولید پنجره دوجداره طرح چوب نموده اند. چوب به دلیل دارا بودن ضریب حرارتی پایین گرما و سرما را از خود عبور نخواهد داد و سبب عایق بندی محیط خواهد شد. پنجره چوبی که در گذشته تولید و استفاده می شد در اثر رطوبت دچار پوسیدگی و تخریب می شد از این رو در نسل جدید پنجره چوبی از روکش های طرح چوب استفاده می کنند تا دیگر رطوبت نتواند در چوب نفوذ پیدا کند. اگر قصد خرید پنجره دوجداره طرح چوب را دارید و یا خواستار مطلع شدن از قیمت پنجره دوجداره طرح چوب هستید می توانید از تجربه مشاوران گروه UPVCE بهره مند شوید.

 

قیمت-پنجره-دوجداره-طرح-چوب

قیمت-پنجره-دوجداره-طرح-چوب

اجزای تشکیل دهنده پنجره دوجداره طرح چوب

با توجه به زیبایی خاص و منحصربفرد پنجره چوبی جهت مقاوم سازی آن و برطرف نمودن معایب پنجره چوبی از پنجره دوجداره طرح چوب استفاده می کنند. بدنه پنجره دوجداره طرح چوب از پروفیل upvc لمینت شده طرح چوب می باشد.

منظور از پروفیل upvc لمینت شده چیست؟

پروفیل  upvc می باشد که فویل های رنگی توسط ماشین آلات بر روی آن چسبانده می شود. یکی از مزایای لمینت کردن پروفیل های upvc امکان تولید و ساخت طرح های متنوع روی پنجره دوجداره upvc می باشد. پروفیل پنجره upvc لمینت شده در دو نوع تولید می شوند :  بیرون لمینت، دو طرف لمینت

قیمت-پنجره-دوجداره-طرح-چوب

قیمت-پنجره-دوجداره-طرح-چوب

پنجره دوجداره طرح چوب در چه رنگ و طرح هایی وجود دارند؟

  • گردویی
  • بلوطی
  • ماهاگونی
  • نقره ای
قیمت-پنجره-دوجداره-طرح-چوب

قیمت-پنجره-دوجداره-طرح-چوب

قیمت پنجره دوجداره طرح چوب

برای تعیین قیمت پنجره دوجداره طرح چوب ابتدا باید به نوع لمینت آن توجه نمود. در بیرون لمینت از پروفیل های سفید رنگ استفاده می شود اما در دو طرف لمینت از پروفیل های قهوه ای و یا هم رنگ با روکش لمینت استفاده می شود. علاوه بر این کیفیت روکش بکار رفته و جنس یراق آلات بکار رفته نیز حائز اهمیت می باشد.

فیلم نمونه کار پنجره دوجداره طرح چوب شرکت UPVCE

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.