پنجره-دوجداره-یو-پی-وی-سی

پنجره دوجداره یو پی وی سی

با توجه به مزایای بسیار زیاد پنجره دوجداره تولیدکنندگان درب و پنجره به منظور پاسخ گویی به سلایق مختلف و جلب رضایت مشتریان خود اقدام به تولید پنجره دوجداره یو پی وی سی نمودند. تولید پنجره دوجداره یو پی وی سی تحول بزرگی در صنعت ساختمان سازی بشمار می رود.

پنجره های قدیمی از چوب و آهن و آلومینیوم تولید می شدند و به دلیل رسانا بودن آهن و آلومینیوم ، باعث عبور و انتقال گرما و سرما و ذرات گرد و غبار می شدند. از آنجا که ذخایر نفتی و منابع انرژی موجود در جهان رو به کاهش می باشد، ایجاد راهکارهایی جهت کاهش مصرف انرژی و بهینه سازی آن و فرهنگ سازی درست و بهینه مصرف نمودن منابع و انرژی ، به یکی از موضوعات مهم جامعه ی بشری تبدیل شده است.

از این رو تولیدکنندگان درب و پنجره به فکر تولید پنجره هایی افتادند که دارای عایق بندی مناسب بوده و باعث حفظ برودت ساختمان شوند. در ابتدا می بایست شما را با خود مفهوم یو پی وی سی آشنا نماییم. با ما همراه باشید.

 

پنجره-دوجداره-یو-پی-وی-سی

پنجره-دوجداره-یو-پی-وی-سی

یو پی وی سی

یو پی وی سی ، بیان فارسی upvc بوده که کوتاه شده ی عبارت  Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد. یو پی وی سی از جمله مشتقات نفتی بوده که در تولید پروفیل های پنجره دوجداره بکاربرده می شود. پروفیل یو پی وی سی در بدنه پنجره دوجداره استفاده می شود.

استفاده از پروفیل یو پی وی سی باعث مقاومت و استحکام بالای پنجره دوجداره در برابر شرایط مختلف جوی و تغییر شکل ندادن پنجره در اثر گذشت زمان خواهد شد.

مزایای پنجره دوجداره یو پی وی سی

  • دارای استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار
  • سبک و قابل حمل
  • نصب سریع و آسان
  • عدم اشتعال هنگام آتش سوزی
  • دارای عایق بندی مناسب در برابر گرما، سرما، صدا
  • عدم ورود گرد و غبار و آلودگی به دلیل درزبندی مناسب
  • دارای طرح و رنگ متنوع و زیبا
پنجره-دوجداره-یو-پی-وی-سی

پنجره-دوجداره-یو-پی-وی-سی

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

برای تعیین قیمت پنجره دوجداره باید به میزان پروفیل و هم چنین نوع یراق آلات بکار رفته در پنجره دوجداره توجه نمایید. هرچه میزان پروفیل بیشتر و یراق آلات مرغوب تری در پنجره بکار برده شود قیمت آن نیز بالاتر خواخد بود. هم چنین ابعاد پنجره و نوع آن نیز در تعیین قیمت پنجره دوجداره موثر خواهد بود.

 

پنجره-دوجداره-یو-پی-وی-سی

پنجره-دوجداره-یو-پی-وی-سی

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.