انواع پنجره دوجداره

انواع پنجره دوجداره

انواع پنجره دوجداره

امروزه برای طراحی و ساخت یک بنا و یا یک ساختمان پنجره ها می توانند یکی از گزینه های مهم برای طراحی های جذاب و بسیار زیبا مورد توجه قرار بگیرند. در انواع پنجره دوجداره مدل های مختلفی نیز وجود دارد که می تواند به طراحی و های شما جذابیت بصری بسیاری را ببخشد.

نمونه های متفاوت از پنجره دوجداره

نمونه های مختلف پنجره دوجداره بسته به جنس آن ها و نوع کاربری متفاوت هستند. در زیر به بخشی از آن ها اشاره نموده ایم:

پنجره دوجداره کلنگی

این نوع پنجره دوجداره که تنها به یک سمت باز می شوند تقریبا می توان آن ها را از انواع نوستالژیک پنجره دوجداره به حساب آورد. پنجره دوجداره کلنگی به این صورت می باشد که می توان آن را به یک سمت دلخواه باز کرد و تنها یا به سمت خارج باز می شود یا به سمت داخل باز خواهد شد. اما کاررد آن بیشتر برای حمام و آشپزخانه یا اتاق خواب ها می باشد.

انواع پنجره دوجداره

پنجره دوجداره کشویی

این نوع پنجره ها دارای عملکردی ساده هستند و یکی از مزیت هایی که دارند باعث می شود فضای کمتری را اشغال نماید. عملکرد آن ها به این صورت می باشد که از هر دو طرف روی یک ریل حرکت می کنند و این باعث می شود تا هیچ مزاحمتی برای پرده های شما وجود نداشته باشد.

انواع پنجره دوجداره

پنجره دوجداره کمانی

پنجره های دوجداره کمانی یکی از فوایدی که دارند باعث می شوند تا محیط اطراف شما بزرگتر جلوه کند. این نوع پنجره ها به صورت یک قوس به سمت فضای بیرونی ساختمان طراحی و ساخته می شوند که باعث می شود تا ساختمان شما زیبایی و جلوه ی مدرن تری نسبت به دیگر بناهای ساخته شده داشته باشد.

انواع پنجره دوجداره

پنجره دوجداره خلیجی

این نوع پنجره ها همانند پنجره های دوجداره کمانی می باشند اما در مدل کمانی، شکل قوسی مانند به فضای بیرونی داده شده بود ولی در طراحی پنجره دوجداره خلیجی زاویه ها باعث زیبایی در این مدل شده است. بدین صورت که با ترکیب پنجره های دوجداره ثابت و بازشو این نوع از پنجره های دوجداره طراحی خواهد شد و مورد استفاده آن در پذیرایی می باشد که فضای داخلی منزل شما را از اندازه واقعی خود بزرگتر نیز جلوه خواهد داد.

انواع پنجره دوجداره

پنجره دوجداره ثابت

پنجره های دوجداره ثابت از مزایای مهمی که دارند این است که باعث جلوگیری از ورود گردوغبار خواهند شد و بدلیل ثابت بودن و باز نشدن در حالت های مختلف از ورود صدا و خروج سرما و گرما از داخل فضای درونی ساختمان، بسیار مورد استقبال و توجه قرار دارند و بسیاری از طراحان نیز از آن بسیار استفاده می کنند.

انواع پنجره دوجداره

پنجره دوجداره تک حالته

این مدل پنجره ها از مزایا و قابلیت هایی که دارند این است که می توانند به پنجره دوجداره دوحالته نیز تبدیل نمود. پنجره های دوجداره تک حالته بسیار دلنشین هستند و شما هنگامی که می خواهید از فضای بیرون و هوای تازه بیرون لذت ببرید به سمت این پنجره ها خواهید رفت. نحوه عملکرد پنجره دوجداره تک حالته به این صورت که برروی یک مح.ر افقی می چرخد و به منزل و خانه شما زیبایی دوچندان اعطا می کند.

انواع پنجره دوجداره

پنجره دوجداره دو حالته

پنجره دوجداره دوحالته برروی دو محور افقی و عمودی باز و بسته می شود و نسبت به موارد بالا یعنی پنجره ثابت و تک حالته مدرن تر و پیشرفته تر هستند. همچنین بدلیل استفاده از یراق آلات محکم تر و مقاوم تر از امنیت بالاتری برخوردار است.

انواع پنجره دوجداره

قیمت انواع پنجره دوجداره

با توجه به بازار که نمی توان قیمت ثابتی را برای محصولات خود عنوان کنیم تمامی مشتریان می توانند جهت اطلاع از قیمت ها به بخش تماس با ما در سایت upvce.com مراجعه کنند علاوه بر مشاوره در خصوص محصول مورد نظر خود از قیمت های نهایی ما اطلاع یابند. تمامی نیرو های ما در سایت پنجره دوجداره upvce بر این تلاش اند تا بهترین خدمات و کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.