پنجره-دوجداره-نرده-دار

پنجره دوجداره نرده دار

داشتن امنیت و آرامش همواره یکی از نیازهای اساسی انسان از ابتدای خلقت آن تاکنون بشمار می رود. با پیشرفت علم و تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی انسان ها، یافتن امنیت به یکی از دغدغه های اصلی ما تبدیل شده است.

از این رو تولیدکنندگان درب و پنجره در جهت فراهم ساختن هرچه بیشتر امنیت در ساختمان ها اقدام به تولید پنجره دوجداره از نوع پنجره دوجداره نرده دار نموده اند. با بکار بردن پنجره دو جداره نرده دار، می توانید با خیال راحت از منزل یا محل کار خود بیرون بروید.

متاسفانه یکی از راه هایی که سارقان می توانند وارد ساختمان شوند، پنجره ها می باشد، به خصوص طبقات اول ساختمان باید حتما از پنجره های نرده دار استفاده نمایند تا این راه نفوذ را مسدود سازند.

پنجره-دوجداره-نرده-دار

پنجره-دوجداره-نرده-دار

در پنجره دوجداره نرده ها از چه جنسی می باشند؟

برای ساخت نرده معمولا از آهن، آلومینیوم و استیل استفاده می شود. بهتر است نرده ها از جنس استیل باشند زیرا استیل در برابر باد و باران و طوفان مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نخواهد شد. نرده ها را می توان در طرح و رنگ های مختلف و با توجه به سبک و نوع طراحی ساختمان بکار برد.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره نرده دار

  • ایجاد امنیت و جلوگیری از ورود سارقان
  • نصب سریع و آسان
  • دارای عایق بندی کامل در برابر گرما ، سرما، صدا
  • جلوگیری از اتلاف انرژی
  • نظافت و شستشوی آسان
پنجره-دوجداره-نرده-دار

پنجره-دوجداره-نرده-دار

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.