قیمت-شیشه-پنجره-دوجداره

قیمت شیشه پنجره دوجداره

قیمت شیشه پنجره دوجداره

یکی از عوامل تاثیرگذار در عایق بندی نمودن پنجره دوجداره استفاده از شیشه دوجداره می باشد. برای تعیین قیمت شیشه پنجره دوجداره باید به نوع شیشه بکار رفته در پنجره دوجداره توجه نمود. پنجره دوجداره دارای انواع و اقسام شیشه می باشد که در ادامه به توضیحات بیشتری در مورد آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

شیشه پنجره دوجداره

در پنجره دوجداره از دو لایه شیشه که بطور موازی و در فواصل مساوی از یکدیگر قرار گرفته اند تشکیل می شود. برای جدا نمودن دو لایه شیشه از اسپیسر استفاده می کنند. برای جذب رطوبت مابین شیشه ها درون اسپیسر را با دانه های رطوبت گیر پر می نمایند. فضای خالی مابین شیشه ها را با گاز آرگون به دلیل نداشتن بو و مزه و غیرقابل اشتعال بودن آن پر می نمایند.

قیمت-شیشه-پنجره-دوجداره

قیمت-شیشه-پنجره-دوجداره

انواع شیشه پنجره دوجداره

  • ساده : این مدل از شیشه، شامل دو جداره شیشه ساده می باشد.
  • رفلکس : این مدل از شیشه از یک جداره شیشه ساده و یک جداره شیشه رفلکس تولید می شود. شیشه رفلکس مانع از عبور نور خورشید می شود و همین امر باعث  تاریک شدن فضای داخلی ساختمان خواهد شد و هنگام شب نیز داخل ساختمان نمایان خواهد بود. در این مدل از شیشه جداره شیشه رفلکس به سمت بیرون قرار می دهند.
  • رنگی : این مدل از شیشه از یک جداره شیشه ساده و یک جداره شیشه رنگی تولید می شود.
  • شیشه سکوریت : این مدل از شیشه هنگام شکستن بطور کامل خرد شده و باعث ایجاد تکه های بزرگ و خطرناک شیشه نخواهد شد. از این رو برای استفاده در مکان های پر رفت و آمد مناسب می باشد. از جمله موارد استفاده از شیشه سکوریت می توان شیشه های جانبی اتومبیل ها را نام برد.
  • شیشه لمینیت : این مدل از شیشه از دو لایه شیشه ساده که یک لایه رزین مابین آنها قرار می گیرد تشکیل می شود. شیشه های جلو و عقب اتومبیل از نوع لمینت می باشد زیرا این نوع شیشه در اثر وارد شدن فشار یا ضربه خرد و تکه تکه نشده و تنها ترک خواهند خورد.
قیمت-شیشه-پنجره-دوجداره

قیمت-شیشه-پنجره-دوجداره

ویژگی های شیشه پنجره دوجداره

  • جلوگیری از اتلاف انرژی
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی
  • کاهش آلودگی صوتی

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.