پنجره-چند-ضلعی-دوجداره

پنجره چند ضلعی دوجداره

از جمله عوامل موثر در زیبایی ساختمان علاوه بر نوع و طرح سنگ بکار رفته در نمای ساختمان، استفاده از پنجره دوجداره بویژه بکار بردن پنجره چند ضلعی دوجداره با توجه به نوع و سبک معماری ساختمان می باشد. در ساخت پنجره های قدیمی عموماً از آهن و آلومینیوم استفاده می نمودند. از آنجا که آهن و آلومینیوم رسانا بوده از این رو بکار بردن پنجره های آلومینیومی و آهنی سبب اتلاف انرژی و عبور گرما و سرما از خود می شدند از این رو برای حل این مشکل سازندگان درب و پنجره اقدام به تولید پنجره های دوجداره نمودند که دارای عایق بندی مناسب در برابر گرما و سرما بوده و هم چنین با گذشت زمان و در برابر باد و باران و طوفان دچار آسیب و یا تغییر شکل نمی شوند. از آنجا که کشور عزیزمان ایران همواره مهد هنر و معماری بوده است این بار نیز به منظور ساختن ، ساختمان هایی با معماری خاص و منحصربفرد اقدام به تولید پنجره هایی با اشکال مختلف و چندضلعی نمودند که در عین زیبایی از مزایای پنجره دوجداره نیز بهره مند باشند.

پنجره-چند-ضلعی-دوجداره

پنجره-چند-ضلعی-دوجداره

 

انواع پنجره چند ضلعی دوجداره

  • پنجره دایره ای
  • پنجره نیم دایره
  • پنجره کمانی

قیمت پنجره چند ضلعی دوجداره

قیمت پنجره دوجداره چند ضلعی نیز با توجه به میزان پروفیل و نوع یراق آلات بکار رفته در آن متفاوت خواهد بود. هر چه میزان پروفیل استفاده شده در آن بیشتر باشد و جنس یراق آلات بکار رفته مرغوب تر باشد، قیمت پنجره نیز افزایش خواهد یافت.

 

پنجره-چند-ضلعی-دوجداره

پنجره-چند-ضلعی-دوجداره

ویژگی های پنجره چند ضلعی دوجداره

  • نصب راحت و سریع
  • زیباسازی نمای بیرونی ساختمان
  • دارای عایق بندی مناسب در برابر گرما ، سرما و صدا
  • شستشو و نظافت آسان
  • مقرون به صرفه
  • دارای طرح و رنگ متنوع و زیبا
پنجره-چند-ضلعی-دوجداره

پنجره-چند-ضلعی-دوجداره

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.