قیمت-پنجره-دوجداره-لولایی

قیمت پنجره دوجداره لولایی

قیمت پنجره دوجداره لولایی

با توجه به محبوبیت بالای پنجره دوجداره و تقاضای زیاد مشتریان و در جهت پاسخ گویی به سلایق مختلف انواع پنجره دو جداره تولید و در بازار موجود می باشد. یکی از پر طرفدارترین مدل پنجره دوجداره ، پنجره دوجداره لولایی می باشد. پنجره دوجداره لولایی خود دارای دو نوع می باشد : پنجره دوجداره لولایی تک حالته، پنجره دوجداره لولایی دوحالته. اگر قصد خرید پنجره دوجداره لولایی را دارید و خواستار مطلع شدن از قیمت پنجره دوجداره لولایی می باشید می توانید از تجربه و راهنمایی های متخصصین شرکت UPVCE بهره مند شوید.

پنجره دوجداره لولایی تک حالته

این مدل از پنجره دوجداره قادر به باز شدن بر روی محور افقی در یک جهت می باشد. جهت باز شدن پنجره می تواند از راست به چپ و یا از چپ به راست باشد. می توان به راحتی جهت باز شدن را در صورت نیاز تغییر داد. در صورت آسیب دیدن یراق آلات آن، می توان به راحتی یراق آلات را تعویض نمود.

قیمت-پنجره-دوجداره-لولایی

قیمت-پنجره-دوجداره-لولایی

 پنجره دوجداره لولایی دو حالته

این مدل از پنجره دوجداره قابلیت باز شدن در راستای محور افقی و عمودی را دارا می باشد. یراق آلات بکار رفته در این مدل از پنجره دوجداره به گونه ای است که امکان باز شدن در راستای دو محور افقی و عمودی و هم چنین عایق بندی مناسب در برابر گرما و سرما و امنیت بالا را امکان پذیر می سازد.

قیمت-پنجره-دوجداره-لولایی

قیمت-پنجره-دوجداره-لولایی

عوامل موثر در تعیین قیمت پنجره دوجداره لولایی

  • ابعاد پنجره دوجداره
  • دو حالته یا تک حالته بودن پنجره دوجداره
  • میزان پروفیل بکار رفته در پنجره دوجداره
  • جنس یراق آلات بکار رفته در پنجره دوجداره
قیمت-پنجره-دوجداره-لولایی

قیمت-پنجره-دوجداره-لولایی

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.