مدل-پنجره-دوجداره-جدید

مدل پنجره دوجداره جدید

مدل پنجره دوجداره جدید

تولید پنجره دوجداره تحول بزرگی در صنعت ساختمان سازی بشمار می رود. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد آن، امروزه انواع مدل پنجره دوجداره جدید تولید و روانه بازار شده است. در گذشته از آهن ، آلومینیوم و چوب برای تولید پنجره استفاده می کردند. پنجره های قدیمی براحتی گرما و سرما را از خود عبور می دادند و  هم چنین با گذشت زمان تغییر شکل داده و آسیب می دیدند. تولیدکنندگان درب و پنجره به فکر تولید پنجره هایی افتادند که برخلاف پنجره های قدیمی کاملا عایق در برابر گرما و سرما و صدا بوده و هم چنین بسیار محکم و مقاوم باشند و در اثر مرور زمان تغییر شکل ندهند از این رو پنجره های دوجداره وارد صنعت تولید درب و پنجره شدند. برای تعیین قیمت پنجره دوجداره عوامل زیادی تاثیر گذار می باشد که در ادامه ذکر خواهیم کرد.

مدل-پنجره-دوجداره-جدید

مدل-پنجره-دوجداره-جدید

پنجره دوجداره از چه جنسی می باشد؟

بدنه ی پنجره دوجداره از UPVC که برگرفته از عبارت Unplasticised Poly Vinyl Chloride بوده ساخته می شود. این نوع پروفیل بسیار محکم و با دوام بوده و با گذشت زمان دچار تغییر شکل و تخریب نخواهد شد. این مدل از پنجره از دو جداره شیشه که بطور موازی در کنار هم قرار گرفته اند تشکیل شده است. به دلیل موازی کنارهم قرار گرفتن  شیشه ها، فضای خالی مابین آنها بوجود خواهد آمد که برای پر نمودن این فضا از گاز آرگون استفاده می کنند. گاز آرگون کاملا بی بو و غیر قابل اشتعال بوده و تهیه آن آسان و مقرون به صرفه می باشد.

 

مدل-پنجره-دوجداره-جدید

مدل-پنجره-دوجداره-جدید

انواع مدل های پنجره دوجداره

پنجره فولکس واگنی

درب های این مدل از پنجره همانند درب های اتومبیل فولکس واگن به صورت ریلی باز و بسته می شوند و فضایی را هنگام باز و بسته شدن اشغال نخواهند کرد. و در سه مدل ساده، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک موجود می باشند.

مدل-پنجره-دوجداره-جدید

مدل-پنجره-دوجداره-جدید

پنجره کشویی

درب های این نوع از پنجره قابلیت باز و بسته شدن در دو جهت چپ و راست را دارا می باشند که همین امر منجر به عدم اشغال فضا و برهم زدن نظم پرده نصب شده بر روی پنجره خواهد شد.

مدل-پنجره-دوجداره-جدید

مدل-پنجره-دوجداره-جدید

پنجره دوحالته

در این مدل از پنجره درب های آن توسط دستگیره می توانند در راستای افقی و عمودی باز و بسته شوند. پنجره دو حالته دارای عایق بندی مناسبی در برابر ورود گرد و غبار به داخل ساختمان می باشند. در این مدل از پنجره ها با باز کردن آنها در راستای عمودی می توان علاوه بر تهویه بهتر هوا از تغییر شکل پرده نیز جلوگیری نمود.

مدل-پنجره-دوجداره-جدید

مدل-پنجره-دوجداره-جدید

پنجره کلنگی

این مدل از پنجره قابلیت باز شدن تنها در راستای عمودی را می باشد و مناسب برای تهویه هوا در مکان هایی مانند حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه می باشد.

مدل-پنجره-دوجداره-جدید

مدل-پنجره-دوجداره-جدید

قیمت پنجره دوجداره

برای تعیین قیمت پنجره دوجداره باید به نوع یراق آلات و هم چنین میزان پروفیل بکار رفته در پنجره توجه شود. هرچه پروفیل بیشتر و هم چنین یراق آلات مرغوب تری در پنجره بکار برده شود قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد.

گروه UPVCE

گروه upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 02188288015 – 09122636400 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.